Gå til innhold

Bursdagsbarnet er borte!

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg litt trøst...

Halvdelen skulle prøve å komme seg litt tidligere hjem i dag....han har jo bursdag.

Jeg vekte han med "gratulere med dagen"....putta søt lapp i matpakka......sendte fin bursdagsmail....

Kaka er ferdig, gavene ligger klare, og middagen kan jeg ikke begynne på....for jeg har ikke hørt noe fra ham...

Ikke noe sms, mail eller noe som forteller når han sånn ca er her...

*snufs*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83546-bursdagsbarnet-er-borte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har han ikke kommet hjem til nå så ville jeg spist opp kaka og åpnet gavene! :-)

hehe, sulten nå?

han var sikkert bare med gutta på jobb ut for å ta en bursdagspils... han visste vel ikke at det vanket nyvasket kjæreste og kake hjemme :-)

regner med at han har dukket opp nå...

hehe, sulten nå?

han var sikkert bare med gutta på jobb ut for å ta en bursdagspils... han visste vel ikke at det vanket nyvasket kjæreste og kake hjemme :-)

regner med at han har dukket opp nå...

Hei du..

He-he......

Blir litt sånn barnslig utolmodig da vet du, når en har ordnet opp med kake, gaver, levende lys og ja, nybarbert *rødme*

Joda, han dukket da opp etterhvert, mye å gjøre på jobben bare...tar seg ikke pils m gutta han, ikke engang på en sånn dag..

Fin dag til deg!

Og ps...fremdeles meget koselig å lese ordentlige svar fra deg og noen av dere gutta!

Blir for mye dritt på enkelte innlegg her inne.

*smil*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...