Gå til innhold

Vekt rundt magen.

Gjest *gkp

Anbefalte innlegg

Eg er en normal jente som er ikke noe særlig overvekt, men eg har et problem. Uannsett hva eg spiser eller trener føler eg at fettet ligger seg bare rundt magen, og eg tar av på rumpen. Eg vil det motsatte.

Så det eg lurer på er ka som er best å spise for at eg skal ligge på meg på rumpa og ikke rundt magen?

Ka trening er best?

Er sykling, gåing/sykling, stepp, roing, best for at eg skal miste vekt rundt livet?

Noe spesiel styrketrenging? uten om sittups?

Håper at eg får svar, hadde hjelpt mye.

Takker på forhand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Angela1365380318

det spiller ingen rolle hva mat du spiser for hvor du legger på deg, det som spiller en liten rolle er om det er muskler eller fett du legger på deg..

sit ups trener bare de øvre magemusklene, ta øvelser for de nedre også + de skrå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...