Gå til innhold

Kjæreste av praktiske årsaker

Anbefalte innlegg

Gjest Elina Åline

Jeg en 34 år gammel aleneamma til to sønner på 3 og 6 år. Gikk ut av et langvarig forhold i fjor. Nå har jeg ny kjæreste, mest fordi jeg ikke greier barna og utgiftene alene. Han har grei økonomi, og er snill mot barna. Han vil kjøpe hus til oss, noe jeg ønsker meg. Problemet er at han babler om at han vil gifte seg først, og det har jeg null lyst til. Han er ikke min "mann for livet" om dere forstår. Hvordan lyve meg ut av denne knipen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/83579-kj%C3%A6reste-av-praktiske-%C3%A5rsaker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

får en ekkel følelse inni meg når jeg hører om sånne tilfeller...

måtte han finne ut av ditt lille "stunt" og dumpe deg på værst tenkelige måte...

nei sånn kan man ikke holde på... eier du ikke respekt for mannen?

*klø seg til blods i hodet*

Annonse

Carma hvorfor er du så ekkel? Du vet ikke hvordan det er å være alenemor. Skam deg.

Alenemor eller ikke, det viktigste for enhver mor bør være barnas velvær. Om du flytter sammen med noen bare av praktiske årsaker er sjansene store for at det tar slutt temmelig raskt, er dette virkelig noe du vil utsette barna dine for, etter at de kanskje har funnet en ny "pappa"? Det finnes masse hjelp å få hvis du er i økonomiske vanskeligheter.

får en ekkel følelse inni meg når jeg hører om sånne tilfeller...

måtte han finne ut av ditt lille "stunt" og dumpe deg på værst tenkelige måte...

nei sånn kan man ikke holde på... eier du ikke respekt for mannen?

*klø seg til blods i hodet*

Det finnes nesten ingen ordninger for alenemødre. De fleste er fattige, se på statistikken. Synes hun tenker på barna, kan ikke være så lett å bo med en en ikke liker.

Det finnes nesten ingen ordninger for alenemødre. De fleste er fattige, se på statistikken. Synes hun tenker på barna, kan ikke være så lett å bo med en en ikke liker.

i helvette heller, dagens samfunn er jo pinadø bygd opp slik at det ikke er gunstig for par å ha barn... det er faktisk mer ønkonomisk gunstig for alene-foreldre enn familier i nisse-landet norge... så nå bør du tenke deg om et par ganger... hvordan kan du forsvare at hun bruker barna som en unnskyldning? nei det er forkastelig...

Det finnes i alle fall ingen ordning for stakkars mannfolk som blir lurt trill rundt av kvinnfolk som det her. Det er jo totalt respektløst! Jeg skjønner ikke at folk kan leve sånn, jeg.

Hva hvis du hadde godt med penger uten barn, godt betalt jobb. Så Plutselig blir du forelsket i en enslig mann med 2 barn, som hadde dårlig økonomi...etter noen år forteller han deg, at han aldri har hatt noe kjærlighet for deg, og flytter..hvordan ville du likt det?

Annonse

i helvette heller, dagens samfunn er jo pinadø bygd opp slik at det ikke er gunstig for par å ha barn... det er faktisk mer ønkonomisk gunstig for alene-foreldre enn familier i nisse-landet norge... så nå bør du tenke deg om et par ganger... hvordan kan du forsvare at hun bruker barna som en unnskyldning? nei det er forkastelig...

Det er mulig at barna får mer materielle goder hvis hun blir sammen med denne mannen, men de vil utvilsomt knytte seg til ham og når han drar igjen vil de føle et savn som ikke kan erstattes av disse nye pengene. Det er utrolig at du kan støtte henne.

Hei SDD,

????

En prostituert arbeider generlt ikke under "falske premisser"....

Med vennlig hilsen

Jeg ser tankegangen din og er enig med deg.

Denne jente er jo faktisk verre enn en prostituert, i og med at hun lurer han også følelsesmessig.

Det står mer respekt av en hore, enn hva det gjør av jenter som hun over her.

Med en hore vet du hvertfall hva du får.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...