Gå til innhold

Kjæreste av praktiske årsaker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det synes jeg var dårlig gjort å si. Tenk alle de ærlige og arbeidsomme horene du rammer når du plasserer denne falske bedrageren i samme kategori som dem.

I know, og det var aldri meningen å ramme en hel arbeidsgruppe.

Håper de tilgir meg, men det skal vel litt til.

Beskyldningen rammet horene like hardt og sårende, som Helskog rammet Koss og Co forleden.

Gjest klamydia

I know, og det var aldri meningen å ramme en hel arbeidsgruppe.

Håper de tilgir meg, men det skal vel litt til.

Beskyldningen rammet horene like hardt og sårende, som Helskog rammet Koss og Co forleden.

Du bør nok koste på deg en egen unnskyldningstråd.

Annonse

Det er mulig at barna får mer materielle goder hvis hun blir sammen med denne mannen, men de vil utvilsomt knytte seg til ham og når han drar igjen vil de føle et savn som ikke kan erstattes av disse nye pengene. Det er utrolig at du kan støtte henne.

jeg støtter henne vel faen ikke? og var det ikke meg du refererte til, så legg igjen svaret under rett person neste gang...

*snøft*

hu Elina psyko åline skulle jo hatt en real smekk over bakhodet...

jeg støtter henne vel faen ikke? og var det ikke meg du refererte til, så legg igjen svaret under rett person neste gang...

*snøft*

hu Elina psyko åline skulle jo hatt en real smekk over bakhodet...

Du trenger vel ikke bli så frekk fordi jeg tilfeldigvis la svaret under feil person, den skulle til Unos.

Hei du.

Jeg har vært alene selv i seks år, og har to barn, så jeg vet hvor vanskelig dette kan være.

Men jeg har med god økonomisk sans, ikke god råd, klart å bygge opp en tilværelse for oss fra nesten ingenting til hus og bil. Så dette lar seg gjøre.

Du burde virkelig tenke over ting i livet ditt. Det er sjelden man møter "den rette" og at absorlutt alt er positivt.

Er du glad i mannen men litt usikker på om en eller annen lekkerbisken er der ute og venter på deg, så burde du tenke deg om en gang til.

Tror ikke man så ofte føler en skikkelig forelskelse, og "glad i" kan meget vel føre til "å elske" etterhvert.

Hvis du er helt sikker på at dette er en du i lengden ikke vil ha så burde du avslutte det fortest mulig, som du vet selv så er en ting å såre et voksent menneske, noe annet er den kontakten og tilknytningen til ham du vil ta fra barna dine.

Det er synd du føler sånn, da mannen virker veldig god, og dem er det ikke så veldig mange av.

Men du skylder barna dine og ham og rydde opp i dette fortest mulig.

Det er vanskelig til tider å være alene med barn, men det kan gå veldig så bra. Og økonomisk så er det bare å være sparsom og gjøre det beste ut av det som er.

Håper du finner ut av dette snarest.

Lykke til.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...