Gå til innhold

Høye støvletter inne? Hvilken kjole?

Anbefalte innlegg

Gjest bare_moi

Skal snart på julebord, men jeg er ikke vant til sånne fine selskaper jeg! :(

Har kjøpt meg et par høye svarte støvletter, sånne som nesten går opp til knærne. Kan jeg ha på meg de inne på et utested eller burde jeg ha med meg et par pensko i tillegg? Bare lurer på hva som er vanlig?

Burde jeg ha på meg en lang kjole, ned til bakken, eller en kjole som går til rett nedenfor knærne? Hva passer best til støvlettene mine? Kanskje den korte?

Ja, jeg vet jeg er håpløs... Håper på svar allikevel jeg! :)

Fortsetter under...

Jeg hadde vel brukt småsko. Støvletter vil bli varmt også inne på et julebord. Hadde også villet satset på en kjole - ikke for kort. Man skal helst kjøre litt stil på julebord. Støvlettene og den korte kan du ta til en kveld på byen .

Annonse

Jeg hadde vel brukt småsko. Støvletter vil bli varmt også inne på et julebord. Hadde også villet satset på en kjole - ikke for kort. Man skal helst kjøre litt stil på julebord. Støvlettene og den korte kan du ta til en kveld på byen .

Jeg tør antyde at å se dere traske rundt med praktisk fottøy og knelangt plissèskjørt neppe er noen stor høydare.

Har dere forresten sett dere rundt i det siste? Den ene dama etter den andre rusler gatelangs på støvletter med skyhøye hæler, med bukser og skjørt i alle varianter. Okay, kanskje ikke så korte skjørt når det er 20 minus da. Hvorfor? Fordi de synes det er ålreit å ta seg godt ut. Horete? Ikke så veldig.

Jeg er ikke så opptatt av mote, men jeg veit hva jeg liker, og vi gutta synes det er sexy:-)

Dere er ganske snerpete og pripne. I tillegg har dere sannsynligvis litt kraftige legger... :-) Kanskje litt misunnelige fordi dere ikke får på dere sånne sjøl?:-) Noen flaue opplevelser i skobutikken? Hæhæhæ:-)

Jeg tør antyde at å se dere traske rundt med praktisk fottøy og knelangt plissèskjørt neppe er noen stor høydare.

Har dere forresten sett dere rundt i det siste? Den ene dama etter den andre rusler gatelangs på støvletter med skyhøye hæler, med bukser og skjørt i alle varianter. Okay, kanskje ikke så korte skjørt når det er 20 minus da. Hvorfor? Fordi de synes det er ålreit å ta seg godt ut. Horete? Ikke så veldig.

Jeg er ikke så opptatt av mote, men jeg veit hva jeg liker, og vi gutta synes det er sexy:-)

Dere er ganske snerpete og pripne. I tillegg har dere sannsynligvis litt kraftige legger... :-) Kanskje litt misunnelige fordi dere ikke får på dere sånne sjøl?:-) Noen flaue opplevelser i skobutikken? Hæhæhæ:-)

Gjest undertegnet

Hva er stygt med det da?

Jeg vet ikke, det er bare stygt. Smaken er forskjellig, bare. Det har hverken med snerpethet eller utseende å gjøre. JEG syns bare ikke det er noe fint, det ser ofte ufikst ut rett og slett. Det er mye flottere med høyhælte sko til korte skjørt. Jeg tar ikke knekken på dem som ikke er enig med meg likevel.

Jeg vet ikke, det er bare stygt. Smaken er forskjellig, bare. Det har hverken med snerpethet eller utseende å gjøre. JEG syns bare ikke det er noe fint, det ser ofte ufikst ut rett og slett. Det er mye flottere med høyhælte sko til korte skjørt. Jeg tar ikke knekken på dem som ikke er enig med meg likevel.

Mulig du ikke tar knekken på noen, men normal høflighet kan da alle utvise?

Når noen spør om råd, sier man bare ikke "det er stygt".

Annonse

Jeg vet at du har en litt enkel smak ja.

Nå snakket jeg forøvrig om antrekk til julebord.

Svarte høy støvletter er kjempe lekkert til lang skjørt/ kjole med en høy splitt. Dette er mye stiligere enn mini-skjørt. Kjole til under kjeet og støvletter er slett ikke pent. Forusetter at støvlettene er sånne til å bruke inne. Litt "tynne" med en spiss tupp.

Selv sverget jeg til slike støvletter på julebordet, med et langt trangt skjørt med høy splitt. Oover hadde jeg en topp med høy hals uten ermer.

Det syntes jeg iallefall selv så både stilig, og ikke for "billig" ut.

Gjest undertegnet

Mulig du ikke tar knekken på noen, men normal høflighet kan da alle utvise?

Når noen spør om råd, sier man bare ikke "det er stygt".

Ærlig talt, nå er du ufin. Hadde bare_moi sagt at hun hadde tenkt å gå i kort skjørt og høye støvler og jeg hadde svart med at det syns jeg er stygt, da hadde jeg vært uhøflig. Å gi en kommentar på at jeg ikke syns kombinasjonen høye støvler/kort skjørt er stygt er ikke uhøflig i det hele tatt, det er en generell betraktning og ikke noen kritikk av bare_moi siden hun ikke nevnte et slikt antrekk spesielt. Hun spurte om råd, jeg sa hva jeg mente i den sammenhengen. Du er bra blåst om du mener svaret mitt var uhøflig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...