Gå til innhold

normalt venneforhold?kjæresten min&venninne

Anbefalte innlegg

..hun er interessert sier jeg, kjæresten min nekter..

vi gikk alle tre på skole sammen,

men de jobbet sammen i team og ble godt kjent. de hadde kjærester hele tiden på hver kant, og har ikke vært single samtidig..

er det normalt at ..

..hun først inviterer begge til 30-årslaget sitt, for så å trekke tilbake min for dét ble "så mange?"

..når hun er på besøk hos oss, spør om ikke hun og Lasse(typen min) kan hafast treningsdag sammen?

..når lasse er ute og spiser lunsj tropper hun og venninna "tilfeldig" opp på samme sted?

..inviterer oss til seg og kjæresten, og viser feriebilder til han hvor hun på defleste ligger toppløs med "sexyblikk"?

...ringer ham og sier hun har funnet en tomannsbolig vi fire kan dele,som hun letet lenge etter, uten at hun nevnte det dagen før vi var på besøk hos dem?

...ringer og anbefaler meg å gå på et intervju på hennes jobb, for så noen dager etter ringe typen min og si de har tenkt å ansette ei han har jobbet med tidligere, og spør om han kan "gå go for henne"?

Hvis lasse og jeg synes sofaen deres f.eks er fin, er hun kjapt på å si hun godt kan ringe lasse i morra og gi telefonnummeret til dit hun kjøpte den..

HUN er liksom ikke interessert i typen min hun nei...

eller hva sier dere?

lurer nå litt på en episode der han hadde ringt henne ang no felles foredrag de eg skulle hvert påsammen fra hver deres jobbkant, hvor han ringer henne ofr å høre om det var bra. hun svarer ikke, men tropper likevel opp på samme sted som han skal spise (samme område som de bor) med i venninne. Vi kan gå på hverandres telefon - ikke noe problem, men der ligger det en melding fra henne: "fikk meldinga nå. koselig å se deg også..."

helt klar situasjon sør du meg. de har vært ute sammen. men det han sier er at han ble sittende å lese avisa mens de to jentene satt på annet bord. lasse får dårlig samv for ikke være mer sosial med dem, derfor hadde han skrevet en melding ang "hyggelig å se deg igjen,bla bla" når han hadde gått. og derfor mottok han slik en melding senere.

tror jo på ham når han forteller dette. men endel avmeg tror det ikke.

de har ellers kanskje kontakt bare et par ganger i mnd, menlikevel ligger det noe her...

Fortsetter under...

Mye av det hum gjør vill jeg nok ikke reagert på, men det er vel helheten. Trekke tilbake invitassjoner GJØR MAN BARE IKKE, det er helt imot normal forkeskikk. Syntes også at tekstmeldinger er helt unødvendig. Men noe av det andre hun har gjort er vel ikke "så alvorlig"

Jeg skjønner godt at du reagerer. Og slike problemer og mistanker blir ofte forsterket av det faktum at mannfolk generelt er dårlige til å sette grenser overfor kvinner som er interessert i dem.

Jeg har også opplevd en del slike kvinner opp gjennom årene: De inviterer kun han på fest, henvender seg kun til ham, setter seg på fanget hans i tide og utide etc. Og selvom det ikke er noe direkte seksuelt mellom dem kan slike "forbindelser" slite på forholdet.

Angela1365380318

hun er kansje bare litt sprø, ute etter oppmerksomhet eller vil leke med han.

Men det intresange i denne sammenhengen er Lasse, hvordan reagerer han over hennes inspill?

Gikk han på festen alene, vil han trene med henne, undskylder han henne eller tar ditt parti dersom dere er uneige osv..

hun er kansje bare litt sprø, ute etter oppmerksomhet eller vil leke med han.

Men det intresange i denne sammenhengen er Lasse, hvordan reagerer han over hennes inspill?

Gikk han på festen alene, vil han trene med henne, undskylder han henne eller tar ditt parti dersom dere er uneige osv..

han gikk på festen og fikk meg til å henta ham i to-tida...

han synes ikke hun er rar. men jeg brauker min intuisjon og ser det på henne...ble mye verr etter at vi fikk barn sammen, jeg og lasse. hun har nemlig en kjæreste som er ung, 25 og som vil vente...ligger noe her også... hun har to eggstokker som begynner å rykke bare hun ser lasse

Jeg skjønner godt at du reagerer. Og slike problemer og mistanker blir ofte forsterket av det faktum at mannfolk generelt er dårlige til å sette grenser overfor kvinner som er interessert i dem.

Jeg har også opplevd en del slike kvinner opp gjennom årene: De inviterer kun han på fest, henvender seg kun til ham, setter seg på fanget hans i tide og utide etc. Og selvom det ikke er noe direkte seksuelt mellom dem kan slike "forbindelser" slite på forholdet.

ja jeg vet. jeg er ikke noe spesielt sjalu av meg, vet feks at , ikke for å være teit , at jeg er på høyden både intelektuelt og utseendemessig, så ser henne ikke osm en trussel på en måte. men irriterer me at han ikke ser dette.

Annonse

Angela1365380318

han gikk på festen og fikk meg til å henta ham i to-tida...

han synes ikke hun er rar. men jeg brauker min intuisjon og ser det på henne...ble mye verr etter at vi fikk barn sammen, jeg og lasse. hun har nemlig en kjæreste som er ung, 25 og som vil vente...ligger noe her også... hun har to eggstokker som begynner å rykke bare hun ser lasse

hmm, ikke snilt av han!!

det hadde eg aldri godtatt, men meg om det..

det at dere har barn sammen tross at hun er såpass "åpen" til lasse betyr jo at det er deg han vil ha..

du er sikkert litt sjalu og overdriver enkelte ganger, jenter er slik, men alikevel høres ikke dette bra ut!

ta en snakk med mr lasse og fortell hav hvordan du føler det og at du vil ha han på din side og ditt parti.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...