gnaffel-laffel Skrevet 27. november 2002 Del Skrevet 27. november 2002 Jeg begynte å trene ordentlig for ca. tre måneder siden. I løpet av disse månedene har jeg trent èn veldig hard styrketime i uka (av og til to) pluss en vanlig MRL-time. IKke så veldig mye egentlig...men i og med at jeg blir sterkere så lurer jeg på hvor mye det er reelt at jeg kan ha lagt på meg i muskelmasse? Kanskje vanskelig/umulig å svare på, men sånn cirka. Jeg har ikke peiling! (Er jente 19 år...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masan Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Mye av styrkeøkningen din kommer nok av et forbedret nervesystem og bedre teknikk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 2. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2002 Mye av styrkeøkningen din kommer nok av et forbedret nervesystem og bedre teknikk. Så jeg har ikke lagt på meg noe i muskelmasse? hm...kjipt...for jeg trener jo masse kondisjon, men går omtrent ikke ned i vekt. Jeg trener ca. 10-12 t. i uka til sammen, hvor mye mer styrke tror du jeg må trene for å få muskler? takk for svar ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stankonia Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Så jeg har ikke lagt på meg noe i muskelmasse? hm...kjipt...for jeg trener jo masse kondisjon, men går omtrent ikke ned i vekt. Jeg trener ca. 10-12 t. i uka til sammen, hvor mye mer styrke tror du jeg må trene for å få muskler? takk for svar ) Det at du nesten ikke går ned i vekt selv om du trener kondisjon vil ikke si at du ikke legger på deg muskelmasse eller at du ikke blir kvitt fettet... Heller motsatt, du trener kondisjon 10-12 timer i uka,kondisjon trening er veldig lik, "fettforbrennings" trening. Når du da ikke går ned i vekt men derimot ser på deg selv at du kanskje har blitt slankere eller lignende, tilsvarer at du blir kvitt noe av fettet og musklene som du har ifra før blir synligere. Man bygger nesten ikke opp noe som helst med muskelmasse i løpet av 3 mnd. og ihvertfall ikke med ren kondisjons trening! Hvis du vil ha mer muskler i stedet for å bli kvitt fettet og få mer muskler må du legge til styrkeøkter i treningen din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gnaffel-laffel Skrevet 9. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2002 Det at du nesten ikke går ned i vekt selv om du trener kondisjon vil ikke si at du ikke legger på deg muskelmasse eller at du ikke blir kvitt fettet... Heller motsatt, du trener kondisjon 10-12 timer i uka,kondisjon trening er veldig lik, "fettforbrennings" trening. Når du da ikke går ned i vekt men derimot ser på deg selv at du kanskje har blitt slankere eller lignende, tilsvarer at du blir kvitt noe av fettet og musklene som du har ifra før blir synligere. Man bygger nesten ikke opp noe som helst med muskelmasse i løpet av 3 mnd. og ihvertfall ikke med ren kondisjons trening! Hvis du vil ha mer muskler i stedet for å bli kvitt fettet og få mer muskler må du legge til styrkeøkter i treningen din. Takk for svar ) Hvis du leser hovedinnlegget så ser du at ca 2-3 timer av de 10-12 treningstimene mine er styrketrening, så det var derfor jeg lurte... synes det er rart at jeg ikke går ned i vekt, så hadde håpt jeg hadde fått litt muskler...men, men...forbrenninga mi er sikkert ganske fucka :/ Ha en fin dag ) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.