Gjest viola Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Jeg trenger å slanke meg litt. Hvis jeg trener styrketrening vil da musklene bli større og fettet rundt vil ikke forsvinne i det hele tatt? hvordan vet en om en trener for mye eller ikke. Er det feks feil å trene når en er støl. Vil feks styrketrening når en er støl bare bryte ned musklene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masan Skrevet 30. november 2002 Del Skrevet 30. november 2002 Jeg trenger å slanke meg litt. Hvis jeg trener styrketrening vil da musklene bli større og fettet rundt vil ikke forsvinne i det hele tatt? hvordan vet en om en trener for mye eller ikke. Er det feks feil å trene når en er støl. Vil feks styrketrening når en er støl bare bryte ned musklene? - Selv om fettet fortsatt er der når du har lagt på deg muskler, så har du jo minsket fettprosenten din. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.