Gå til innhold

kan fag ansvalig svare på dette ?????????????

Anbefalte innlegg

ønsker svar fra fag personer mf

jeg sliter med pulserende nakke smerter som fører til nakke stivhet og en sterk hodepine. Har angst så og si hele tiden. Med angsten følger en ubehaglig kvalme som gjør att jeg har problemer med å få i meg mat. Dette har ført til att jeg i løpet av sommeren har godt ned ca 15 kilo. Kan være angst fri opp til ett døgn og da forsvinner alle disse plagene. Da er det som å oppleve en helt annen værden. Jeg har det veldig bra med samboer og min minste sønn. Min samboer støtter meg fult ut.Så omstendighetene runt meg har aldri vert så bra som nå.Men jeg har en del bagasje inni meg som plager meg, og ikke vil slippe tak.

Håper på svar fra noen som kan kjenne seg igjen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84201-kan-fag-ansvalig-svare-p%C3%A5-dette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...