Gjest kvinne_38 Skrevet 1. desember 2002 Skrevet 1. desember 2002 Jeg hører ikke til den eldre generasjonen, men legger likevel dette innlegget her fordi det er mer sannsynlig at noen har erfaring med det her. Jeg har nylig hatt en date med en mann som virker både koselig og hyggelig. Problemet er at jeg skjønte underveis i samtalen at han har gebiss Han er bare 43 år (jeg er 38) så jeg syns jo det er ungt for gebiss, Men han kan jo ha fått ødelagt tennene sine av ulike årsaker. Situasjonen gjør meg veldig usikker fordi jeg er helt uvant med dette. Lurer især på om/hvordan dette vil kunne innvirke på det intime liv. Hvordan føles det å kysse en med gebiss? Kan det føles ekkelt? Og hvordan vil det oppleves når han har tatt det ut (for det gjør han vel om natten)? Vil han da snakke uforståelig? Er det noen som kan fortelle om sine erfaringer med dette? Jeg lurer også på om jeg selv bør ta opp temaet eller vente til han gjør det selv? Håper det er greit at jeg spør noen her om dette (og at ingen føler seg støtt), for jeg føler meg bare veldig usikker og synes situasjonen er litt vanskelig. Takknemlig for svar. 0 Siter
Angela1365380318 Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 mine besteforeldre hadde gebiss og de kunne snakke når det var ute av munnen, man ser jo litt andreledes ut i anskiket da, smalere hake/kinn liksom. hvordan det er ellers, intimt aner eg ikke. 0 Siter
Gjest milk Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Min mann fikk sine tenner ødelagt i en bilulykke og måtte sette inn tannprotese i overmunnen. Han var da 32 år. Han tar den ikke ut om natten, men sover med den i munnen. Jeg kan heller ikke kjenne at han har tannprotese når vi er intime. 0 Siter
oldigon Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Som du sier så vet man ikke hvordan han har mistet tennene. Om det blir ekkelt og kysse han, trur jeg kommer opp til hva hver enkelt synes er ekkelt eller ikke. Prøv å snakk med han om det, han synes sikkert ikke det er stas med gebiss. Når tennene er ute, noe som anbefales hver kveld, høres det ut som man snakker uten å bruke tunga. Prøv selv, ikke så ille 0 Siter
Zakk Wylde Skrevet 11. januar 2003 Skrevet 11. januar 2003 Tja, menn med gebiss er nå en ting. Har riktignok hørt av noen kamerater at de kunne tenke seg dame med gebiss, eller riktigere sagt uten i intime stunder. Men det gjør vel ikke samme nytten for Jenter ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.