Gå til innhold

Partner med gebiss?

Anbefalte innlegg

Gjest kvinne_38

Jeg hører ikke til den eldre generasjonen, men legger likevel dette innlegget her fordi det er mer sannsynlig at noen har erfaring med det her.

Jeg har nylig hatt en date med en mann som virker både koselig og hyggelig. Problemet er at jeg skjønte underveis i samtalen at han har gebiss Han er bare 43 år (jeg er 38) så jeg syns jo det er ungt for gebiss, Men han kan jo ha fått ødelagt tennene sine av ulike årsaker.

Situasjonen gjør meg veldig usikker fordi jeg er helt uvant med dette. Lurer især på om/hvordan dette vil kunne innvirke på det intime liv. Hvordan føles det å kysse en med gebiss? Kan det føles ekkelt? Og hvordan vil det oppleves når han har tatt det ut (for det gjør han vel om natten)? Vil han da snakke uforståelig?

Er det noen som kan fortelle om sine erfaringer med dette? Jeg lurer også på om jeg selv bør ta opp temaet eller vente til han gjør det selv?

Håper det er greit at jeg spør noen her om dette (og at ingen føler seg støtt), for jeg føler meg bare veldig usikker og synes situasjonen er litt vanskelig.

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84213-partner-med-gebiss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som du sier så vet man ikke hvordan han har mistet tennene. Om det blir ekkelt og kysse han, trur jeg kommer opp til hva hver enkelt synes er ekkelt eller ikke. Prøv å snakk med han om det, han synes sikkert ikke det er stas med gebiss. Når tennene er ute, noe som anbefales hver kveld, høres det ut som man snakker uten å bruke tunga. Prøv selv, ikke så ille :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84213-partner-med-gebiss/#findComment-462462
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...