Gå til innhold

Pris på brukt bilstol?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror selv 800-1000,- kr, basert på annonsene i Adresseavisa.

Det er sikkert noen som er interessert i brukte bilstoler - markedet er da vel ikke helt "dødt"?

800-1000 kroner? Det er jo bare noen hundrelapper rimeligere enn du får en ny bilstol! Tror det er _svært_ optimistisk.

Men det er jo lov å forsøke!

Selv ville jeg aldri ha betalt med enn halv pris på brukt utstyr. Men bilstol ville i alle fall ikke _jeg_ kjøpt brukt, uansett pris.

800-1000 kroner? Det er jo bare noen hundrelapper rimeligere enn du får en ny bilstol! Tror det er _svært_ optimistisk.

Men det er jo lov å forsøke!

Selv ville jeg aldri ha betalt med enn halv pris på brukt utstyr. Men bilstol ville i alle fall ikke _jeg_ kjøpt brukt, uansett pris.

Det ville ikke jeg heller, men jeg satser heller på å annonsere/selge til nabo'n, enn å kaste den!

Husk at det finnes mange i vårt samfunn som ikke kan kjøpe nytt, pga dårlig økonomi. Tror du undervurderer bruktmarkedet litt. Men jeg skal ikke selge fåø ungen har vokst ut av stolen - til våren kanskje.

Tror selv at ca halv pris er ok.

Det ville ikke jeg heller, men jeg satser heller på å annonsere/selge til nabo'n, enn å kaste den!

Husk at det finnes mange i vårt samfunn som ikke kan kjøpe nytt, pga dårlig økonomi. Tror du undervurderer bruktmarkedet litt. Men jeg skal ikke selge fåø ungen har vokst ut av stolen - til våren kanskje.

Tror selv at ca halv pris er ok.

Som sagt, verdt et forsøk. Og jeg har selv kjøpt barneutstyr brukt (seng og vogn) så det er ikke det jeg har problemer med. Og dersom du får solgt - fint for deg!

Så dersom stolen ser fin ut etter endt bruk, så er sikkert halv pris OK å forsøke på. Men opplys kjøperen om hvor gammel stolen er, om den har vært i noen form for uhell osv.

mvh

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...