Gå til innhold

hallusinasjonerte da jeg spilte fotball

Anbefalte innlegg

Heia Doktor!!!

Har du en forklaring på dette??

Da jeg var i begynnelsen av tenårene, var jeg en aktiv idrettsutøver. En ting som ofte oppstod som et problem da jeg spilte fotball var, at nogen ganger begynte jeg og drømme midt under kampen. Det oplevdes som utrolig merkelig følelse og drømmene var ofte eventyraktige. Andre oplevde meg (da jeg drømte) som utrolig god, og hadde en enorm kondisjon, da jeg kunne løpe i det uendelige etter ballen. Da fotballkampen var ferdig, husket jeg ikke noen ting fra kampen, ikke en gang hvor mange mål jeg hadde scoret.

Jeg er nå 25 år, og er ferdig utdannet sykepleier, og har igjennom praksis i psykiatrien snust litt til anatomien i hjernen og de psykiatriske lidelser. Jeg har med denne viten, en grund til å tro, at jeg var psykotisk.

Du som er psykiater har vel en forklaring på hva som skjedde med meg under fotballkampene?

Tenkte på om kroppen min har producert for mye amfetamin under fotballkampene, da jeg vet at amfetamin er forstadiet til dopamin?????????

Vær så snill og svar meg på mitt spørsmål

hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84352-hallusinasjonerte-da-jeg-spilte-fotball/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...