Gå til innhold

hva skal jeg finne på???

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er tom

Alt er så tomt inni meg. Jeg har trappet ned s.skad fra en gang om dagen, til en dag i uken, til en gang i måneden (kanskje enda mindre).

Men likevel så greier ikke hjernen min tenke på annet enn s.skad hver eneste dag. Jeg tenker på det hele tide. Det er så utrolig kjedelig å bare tenke på at jeg skal skjære meg opp.

Hva skal jeg finne på? Alt er tomt jo. Jeg tenker så mye på kniven og barberbladet.

Hvorfor er alt tomt? Det er et stort ingenting i meg. Jeg er overlykkelig når jeg er sammen med vennene mine, så blir jeg alene og alt er tomt!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84353-hva-skal-jeg-finne-p%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest jeg har lært meg

Jeg har lært meg at selvskading er en nødvendighet. Det er en mestrings strategi som man har bygget opp fordi det har vært nødvendig en gang. For å "bli kvitt" det må man jobbe med det som ligger bak selvskadingen. Det er det eneste som hjelper. Selvskadingen vil forsvinne gradvis av seg selv når man får jobbet med det som ligger bak. Når man har fått bearbeidet det som ligger bak vil også selvskadingen være borte.

Lykke til!

Gjest jeg er tom

Jeg har lært meg at selvskading er en nødvendighet. Det er en mestrings strategi som man har bygget opp fordi det har vært nødvendig en gang. For å "bli kvitt" det må man jobbe med det som ligger bak selvskadingen. Det er det eneste som hjelper. Selvskadingen vil forsvinne gradvis av seg selv når man får jobbet med det som ligger bak. Når man har fått bearbeidet det som ligger bak vil også selvskadingen være borte.

Lykke til!

Ja, jeg vet den er en nødvendighet for meg, uansett hvor dumt det må høres ut for andre. For jeg vet ikke hvem jeg er, og alt svinger og er vondt så er det godt, så er det tomt, så blir jeg så forvirra, så må jeg skjære meg og lage et evig arr, så har jeg i det minste noe som er permanent..... Men jeg blir jo aldri noen person, det er ikke noen "meg" i meg... Det er tomt.. vil det noen gang bli noen meg inni meg?

Takk for svar.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...