Gå til innhold

Dette blir slitsomt....

Anbefalte innlegg

Pfff..prøvde å ringe legen idag, bestille time...opptatt,opptatt,opptatt....uff.- kommer ikke igjenom der, jo...har bare tiden fra kl. 8 - 8.15 å ringe på.

På jobben får jeg rett og slett ikke tid...hadde ikke tid til lunsjpause idag, engang... :(

Jeg er sliten i kroppen nå...for bare tre, fire mndr. siden var det nok med en natts søvn...så var muskler og ledd "i form" igjen...nå kjenner jeg stivheten i fingra før jeg har fått rulla meg den første røyken...

Får liksom ikke helt opp farten på jobben om dagen heller...føles som jeg går og "drar" på kroppen som en vedsekk........gammmel mann,jaja.....

"Futten" er borte....

Begynner å HASTE dette nå..

Fikk nettopp invitasjon på middag/kveldsmat....orket ikke kle på meg og gå ut...

For et tiltak!

Vet ikke helt hva dem VIL med meg, heller....?

Imorgen tror jeg rett og slett jeg må "forsove" meg og stikke innom legen...så jeg kommer igang med et eller annet.....hva som helst , egentlig...(nesten, da)

Det verste er at jeg mener å huske sist jeg av en eller annnen grunn bestilte time hos den legen , gikk det en uke før jeg kom inn...hva inn i h.....skal jeg finne på i mellomtiden?

En uke her.-2 mndr.der...har jo krepert av ren og skjær utmattelse før jeg får gjort noe....?

I KNOW...I know...det er min egen feil -kunne ha søkt hjelp før...men stoltheten var nok " siste skanse" - når DEN er borte , virker det som det går fort nedover.....?

(avhengig av hvor mye "ballast" man har samlet på forhånd, selvfølgelig...)

Jeg tror jeg må spise ginseng-ekstrakt med teskje..og bite tenna sammen en stund til...

Den som lever, får se.....?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84380-dette-blir-slitsomt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann :-)

Ring på jobb i morgen og si at du er syk. Så ringer du legen din og får en akutt time. (det skal alle leger ha). Si at det er veldig viktig å komme til. Om det er vanskelig å få time, så smør tjukt på. Dersom du har det så ille, er det viktig få hjelp så fort som mulig!

Lykke til!!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84380-dette-blir-slitsomt/#findComment-456390
Del på andre sider

Gjest calestia

De som har vært her inne lenge, vet at jeg slet med å komme meg til legen leeenge...

Men etter en total kollaps kom jeg meg dit.. ufrivillig..

I dag synes jeg det var verdt det.. ( det er i dag da.. jeg har noen passelige gode dager..)

det jeg vil frem til er; ikke gi opp, kom deg dit, samme hva..

ikke trekk deg om du skulle møte litt motstand...

oppmuntringsklem fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84380-dette-blir-slitsomt/#findComment-456440
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...