Gå til innhold

Manisk depresiv?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på tanken om at ejg kan være dette.Men trenger hjlp til å vite bedre om deter det jeg er.

Jeghar vært deprimert i lang stund, men først for 1-2 år siden søkte jeg hjelp for dette. Jeg var såpass deprimert at jeg måtte ha hjelp til å dusje, jeg hadde også en krakk i dusjen, fordi jeg ikke klarte å stå oppreiset. Dette mens jeg gikk på Cipramil, 20 mg! Ettervært som tidne gikk oppdaget jeg at jeg hadde blitt gravid. Sluttet med Cipramil mens jeg gikk gravid, og ca 6-7 mnd etter dette.(var fin i den perioden) Da var behovet der igjen. Så nå går jeg på Cipramil igjen. Men jeg føler ikke at dette hjelper tilstrekelig. Men tar jeg ikke tablettene blir jeg svært aggresiv, skal flytte fra mann og barn og er lite hyggelig med mine kjære for å si det sånn-. Det er akkurat som om jeg er en annen person, sikkelig forbanna, snakker et styggere språk osv. Noen ganger får jeg raserianfall og husker lite eller ingen ting etterpå. Kjære doktor hjelp meg. Hva kan det være som feiler meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84458-manisk-depresiv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...