Jorunn Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Har du prøvd å kontakte Stryn Energi nå ? Ikke mye respons der nei. Slik er det hos de aller fleste som tidligere har vært "billige". Enten har de satt opp prisen skikkelig eller så er det ikke mulig å få kontakt eller leveranse. Dette var bakgrunn for at jeg kom med dette svaret. Fastpristilbudet på 47,50 øre/kWh for neste år er i slik det ser ut i dag ganske billig. Hvis noen andre vet om KONKRETE eksempler på lav pris som er mulig å oppnå i dag, så kom igjen! Vanligvis har det vært lettest å oppnå spesielle avtaler lettest i kraftleverandærenes hjemmeområde. Prøv gjerne der først. For andre gode avtaler er det en fordel om det er tilgjengelig på internett ! Nei, jeg har ikke kontaktet Stryn nå. Jeg har LO Favør strøm som gir meg en topp 5 garanti på flytende strøm, dvs aldri dårligere enn nummer 5 på konkurransetilsynet sin liste over kraftpriser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84467-billig-str%C3%B8m/page/2/#findComment-460711 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.