Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har du prøvd å kontakte Stryn Energi nå ? Ikke mye respons der nei. Slik er det hos de aller fleste som tidligere har vært "billige". Enten har de satt opp prisen skikkelig eller så er det ikke mulig å få kontakt eller leveranse.

Dette var bakgrunn for at jeg kom med dette svaret. Fastpristilbudet på 47,50 øre/kWh for neste år er i slik det ser ut i dag ganske billig.

Hvis noen andre vet om KONKRETE eksempler på lav pris som er mulig å oppnå i dag, så kom igjen!

Vanligvis har det vært lettest å oppnå spesielle avtaler lettest i kraftleverandærenes hjemmeområde. Prøv gjerne der først.

For andre gode avtaler er det en fordel om det er tilgjengelig på internett !

Nei, jeg har ikke kontaktet Stryn nå.

Jeg har LO Favør strøm som gir meg en topp 5 garanti på flytende strøm, dvs aldri dårligere enn nummer 5 på konkurransetilsynet sin liste over kraftpriser.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...