Gå til innhold

hei jeg er tilbake

Anbefalte innlegg

lenge siden jeg har skrevet her nå. Har vært mye på sykehus. Kom ut siste gangen for ei uke siden men har det ikke no bedre. Føler at ingen kan hjelpe meg. Har fått diagnosen borderline men ikke no informasjon om det. Jeg bor i egen leilighet men det er vanskelig for meg så jeg er mye hjemme hos foreldrene mine når jeg ikke er på sykehuset. jeg føler også at det er vanskelig og at de føler at de må stille opp for meg. Jeg har time hos psykolog en gang i uka og det er bra. Akkukrat nå venter jeg på brev fra komunen om jeg får leilighet derfra for de driver å bygger. De leilighetene skal være døgn bemannet så jeg håper jeg får der. Dette ble bare masse rot.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84523-hei-jeg-er-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...