spikern Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Har vært dum å "jukset" med treningen..Å inntatt anabole steroider. Nærmer bestemt: Testo og deca. Dette skulle jeg bruke i 10uker, men måtte avslutte etter 4uker..fordi jeg havnet i en liten ulykke,og måtte avbryte treningen! Så det jeg lurte på...trenger jeg å ta noe nå for å få tilbake egenprofuksjonen i kroppen igjen. Eller er 4uker såpass lite,så jeg trenger ikke det?? En venn av meg har nevt noe med "Clomid",som jeg burde ta! Hvis dette er tillfelle,og jeg burde ha noe...Hvordan går jeg frem til f.eks fastlegen min da? Sier jeg det som det er? Må jeg ta noe undersøkelser? Eller får jeg ikke hjelp idet hele tatt,side det er min egen dumhet??? Vil også dette ødelegge fremgangen i et sår leges (nærmere bestemt: avkappet tommel!)??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 Deca er et av de steroidene som i sterkest grad kan bidra til å stenge av egenproduksjonen din, og sammen med testosteron så kan du være rimelig sikker på at du ikke har spesielt mye testosteronproduksjon i kroppen din nå. Men... Et lite spørsmål: Startet du på denne kuren uten å ha clomid i huset? Det er isåfall ikke videre intelligent. Jeg tviler på at noen lege vil skrive ut dette til deg, så du får isåfall skaffe det hos langeren din. Dersom ikke denne kan skaffe det, noe som er veldig trolig at han ikke kan, så har du i det minste lært "the hard way" at du ALDRI, ALDRI, ALDRI skal begynne på en kur uten å ha alt du trenger av preparater i hus. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 7. desember 2002 Del Skrevet 7. desember 2002 "Hvordan går jeg frem til f.eks fastlegen min da?" Si det til han. Noen leger er veldig forståelsesfulle og bidrar til å hjelpe deg, mens andre dømmer deg nord og ne. Har du en som dømmer deg så skifter du lege. "Sier jeg det som det er?" Ja, det gjør du. "Må jeg ta noe undersøkelser? Eller får jeg ikke hjelp idet hele tatt,side det er min egen dumhet???" Det er ikke ulovlig å bruke steroider, og du har selvsagt krav på hjelp. Nekter legen din å hjelpe deg fordi det er "din dumhet" så er det ulovlig fra han sin side. "Vil også dette ødelegge fremgangen i et sår leges (nærmere bestemt: avkappet tommel!)???" Det var derfor jeg svarte en gang til. Kanskje steroidene faktisk kan hjelpe deg i forhold til å få dette til å gro fortere. Det er jo trossalt mange steroiders egentlige hensikt. Det at ting skal gro fortere. Snakk med legen din. Kanskje han kan gi noen råd. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 -spikern. Jeg håper inderlig at disse 4 ukene med anabole steroider er de første for deg. Hvis så er tilfelle, vil nok kroppen reparere seg selv uten noen inngripen. Det du sålangt har foretatt deg spiller neppe noen rolle for sårtilheling. Bruk av anabole steroider, både på kort og lengre sikt, gjør meg mest urolig når det gjelder personlighetsforandringer og psykiske avvik. Jeg kan ikke kraftig nok understreke faremomentene nettopp ved dette. Ellers er jeg temmelig sikker på at legen vil ta deg på alvorlig når du forteller om din uro og kanskje vil ta noen prøver for å sjekke din helsetilstand og spesielt når du indikerer at du ikke vil ut i dette uføre pånytt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest daytona Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Deca er et av de steroidene som i sterkest grad kan bidra til å stenge av egenproduksjonen din, og sammen med testosteron så kan du være rimelig sikker på at du ikke har spesielt mye testosteronproduksjon i kroppen din nå. Men... Et lite spørsmål: Startet du på denne kuren uten å ha clomid i huset? Det er isåfall ikke videre intelligent. Jeg tviler på at noen lege vil skrive ut dette til deg, så du får isåfall skaffe det hos langeren din. Dersom ikke denne kan skaffe det, noe som er veldig trolig at han ikke kan, så har du i det minste lært "the hard way" at du ALDRI, ALDRI, ALDRI skal begynne på en kur uten å ha alt du trenger av preparater i hus. Lykke til. Dette var i det seneste laget....men uansett...Deca hemmer som sagt egenproduksjonen og du bør derfor ta clomid 3 uker etter siste stikk med deca.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.