Gå til innhold

Spesifisert mobilregning!

Anbefalte innlegg

Jeg sntes selv jeg får noen fryktelig høye mobilregninger. Jeg har ikke bedt om spesifisert regning, men er det mulig, bruker Telenor Mobil.Må jeg har forhåndsbestilt det, eller kan jeg evt. bare ringe, og spørre om de kan fakse det/sende det over, for det jeg har ringt for/sendt sms så langt?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84602-spesifisert-mobilregning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Husker ikke hvordan det var, kanskje du burde ringe og bestille spesifisert regning...mulig det koster litt ekstra som ved privattlf.

Det du har mulighet til ved Telenor er å gå inn på medlemssidene og registrere deg der og få 5000 poeng i startbonus.

Du får poeng etter hvor mye du bruker telefonen og kan veksle disse inn i diverse, foreks. 100.- av på neste regning.

Der står også forrige regninga de, samt hvordan den nåværende ser ut.

Lykke til.

Hei.

Husker ikke hvordan det var, kanskje du burde ringe og bestille spesifisert regning...mulig det koster litt ekstra som ved privattlf.

Det du har mulighet til ved Telenor er å gå inn på medlemssidene og registrere deg der og få 5000 poeng i startbonus.

Du får poeng etter hvor mye du bruker telefonen og kan veksle disse inn i diverse, foreks. 100.- av på neste regning.

Der står også forrige regninga de, samt hvordan den nåværende ser ut.

Lykke til.

Jeg skal love deg at spesifisert regning lønner seg... jeg fikk en gang at jeg hadde ringt 548 ganger til utlandet i løpet av en måned... ikke helt riktig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...