Gjest Hel72 Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg sntes selv jeg får noen fryktelig høye mobilregninger. Jeg har ikke bedt om spesifisert regning, men er det mulig, bruker Telenor Mobil.Må jeg har forhåndsbestilt det, eller kan jeg evt. bare ringe, og spørre om de kan fakse det/sende det over, for det jeg har ringt for/sendt sms så langt? 0 Siter
Rubia Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hei. Husker ikke hvordan det var, kanskje du burde ringe og bestille spesifisert regning...mulig det koster litt ekstra som ved privattlf. Det du har mulighet til ved Telenor er å gå inn på medlemssidene og registrere deg der og få 5000 poeng i startbonus. Du får poeng etter hvor mye du bruker telefonen og kan veksle disse inn i diverse, foreks. 100.- av på neste regning. Der står også forrige regninga de, samt hvordan den nåværende ser ut. Lykke til. 0 Siter
Sofline Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Hei. Husker ikke hvordan det var, kanskje du burde ringe og bestille spesifisert regning...mulig det koster litt ekstra som ved privattlf. Det du har mulighet til ved Telenor er å gå inn på medlemssidene og registrere deg der og få 5000 poeng i startbonus. Du får poeng etter hvor mye du bruker telefonen og kan veksle disse inn i diverse, foreks. 100.- av på neste regning. Der står også forrige regninga de, samt hvordan den nåværende ser ut. Lykke til. Jeg skal love deg at spesifisert regning lønner seg... jeg fikk en gang at jeg hadde ringt 548 ganger til utlandet i løpet av en måned... ikke helt riktig 0 Siter
Nemi Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Ja,det er bare å ringe.Koster 45,- pr.kvart.Kjekt å ha! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.