Gå til innhold

Seroxat og alkohol

Anbefalte innlegg

Heisann..

Etter et par ganger med prøv og feil med kombinasjonen av seroxat og alkohol, har jeg mer eller mindre bestemt meg for å kaste meg på vannvogna.

Jeg blir fullstending hemmningsløs når jeg drikker, blir fort VELDIG full og får blackouts. Dette høres jo ut som om jeg burde ha bestemt meg for lenge siden tenker kanskje noen, men sannheten er vel heller den at jeg har hele tiden fosøkt å lete etter den perfekte "blandingen" (la være å ta tablett dagen jeg vet jeg skal drikke osv). Det er med ganske stort vedmod (faktisk) at jeg innser at den perfekte blandingen ikke finnes for meg, fordi jeg reagerer på en liten mengde alkohol. Det skal bli interesannt å se hvordan fremtidige fester skal bli..

Jeg lurte på om andre har hatt lignende opplevelser?

Følte du da at det du gjorde i "fylla" hadde grobunn hos deg tidligere, eller som i mitt tilfelle - totalt ville ting som jeg ikke kan skjønne hvorfor jeg gjorde.

Jeg har bla. vært på et utested uten å kunne gå, men ikke gått hjem. Havnet i slosskamper, og genrelt sagt mye stygt til helt uskyldige folk.

Noen andre som har opplevd å oppføre seg slik? Hva gjorde dere? Å slutte med medisinen er ikke et alternativ for meg, jeg slutter heller å drikke har jeg bestemt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84610-seroxat-og-alkohol/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...