Gå til innhold

Slik irriterer kvinner menn......

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Da skjønner jeg ikke hvorfor du er singel. Jeg har vært heldig med snille damer. Litt bortskjemte enebarn men...

Skrevet

Typisk at menn TROR at kvinner bruker sex som våpen, i stedet for å innse at det _ER_ visse typer kommentarer og/eller oppførsel som ikke akkurat gjør at damene synes han er noen aktuell sexpartner på en stund. ;-)

Skrevet

endelig en udersøkelse med rot i virkeligheta...

Skrevet

Her var det mye bra, hehe....stemmer utrolig bra.

Kona mi er bra på det som blir nevnt her, men du verden jeg har jo opplevd det med andre og ikke minst sett ganske mye av det.

Skrevet

faen, erru singel ENDA ??

;-)

Hun venter på treigingen deg !!!

Skrevet

Jeg er bittelitt irriterende, jeg. Bittelitt bare.

*S*

....bare litt sånn glad i å shoppe liksom....?

;-)

Skrevet

Jeg skjøntre'n ikke jeg! :-)

....sikkert ikke, du får få gubben til å forklare, han skjønner den helt sikkert;-)

Skrevet

Hun venter på treigingen deg !!!

Som jeg har sagt tidligere, jeg går nok ut på dato før han får ut finger`n....:-/

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Som jeg har sagt tidligere, jeg går nok ut på dato før han får ut finger`n....:-/

Best før .... ?

:-)

Skrevet

Best før .... ?

...det kommer helt an på om vi snakker vanlig norsk standard eller Meny-standard. Gjelder det siste, så er jeg vel bort i mot evigvarende...;-)

Skrevet

...det kommer helt an på om vi snakker vanlig norsk standard eller Meny-standard. Gjelder det siste, så er jeg vel bort i mot evigvarende...;-)

*LOHOL*

Kom foresten på at eg har bilder av han typen jeg har tenkt å koble deg med. Så du får slenge opp en dag og vurdere... *flir*

Ulv I Faarikaal
Skrevet

Når kompisen er lei ungemas vil han fryse dem ned i finstasen og tine dem opp hver 17. mai. Vet ikke om det er tilrådelig.

Skrevet

Han er nok bare en "skjermsjarmør" :-(

Skrevet

Når kompisen er lei ungemas vil han fryse dem ned i finstasen og tine dem opp hver 17. mai. Vet ikke om det er tilrådelig.

Du har en smart kompis!

Skrevet

*LOHOL*

Kom foresten på at eg har bilder av han typen jeg har tenkt å koble deg med. Så du får slenge opp en dag og vurdere... *flir*

Lunch, latte - lørdag?

Eller skal du ta igjen ukas forsømte sengeaktiviteter?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...