Sofline Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Jeg har eksamen i morgen og ER NØDT TIL Å LESE, men i stedet hygger jeg meg med DOL. Kan noen gi meg litt ris og tvinge meg til å lese? 0 Siter
punkyB Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Nja - det du ikke kan nå rekker du vel ikke å lære i løpet av kvelden/natten. Det viktigste er vel å slappe av slik at du blir opplagt til imorgen. Lykke til uansett !! 0 Siter
Sofline Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Nja - det du ikke kan nå rekker du vel ikke å lære i løpet av kvelden/natten. Det viktigste er vel å slappe av slik at du blir opplagt til imorgen. Lykke til uansett !! Det er ikke før i morgen ettermiddag jeg skal opp, så jeg skal TIDLIG opp i morgen og lese, lærer bedre om morgenen enn om kvelden.... MEN jeg trenger et SKIKKELIG SPARK I BAKEN for å lese litt i kvalitetstid... kom igjen og skjell meg ut jeg som ikke bryr meg om fremtiden min...!!! 0 Siter
naiv Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Det er ikke før i morgen ettermiddag jeg skal opp, så jeg skal TIDLIG opp i morgen og lese, lærer bedre om morgenen enn om kvelden.... MEN jeg trenger et SKIKKELIG SPARK I BAKEN for å lese litt i kvalitetstid... kom igjen og skjell meg ut jeg som ikke bryr meg om fremtiden min...!!! Hvorfor surrer du her inne når du burde ha kikket på dine notater?!! 0 Siter
punkyB Skrevet 4. desember 2002 Skrevet 4. desember 2002 Det er ikke før i morgen ettermiddag jeg skal opp, så jeg skal TIDLIG opp i morgen og lese, lærer bedre om morgenen enn om kvelden.... MEN jeg trenger et SKIKKELIG SPARK I BAKEN for å lese litt i kvalitetstid... kom igjen og skjell meg ut jeg som ikke bryr meg om fremtiden min...!!! Nå får du pinade se til å pelle deg ut herfra og gjøre noe fornuftig !!!!! Her er det noe viktig som skal skje som er avgjørenede for hele ditt fremtidige liv - så sitter du her !!??!!?? Vis pittelitt guts da er du snill ..... SKJERP DEG !!! 0 Siter
Sofline Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Skrevet 4. desember 2002 Hvorfor surrer du her inne når du burde ha kikket på dine notater?!! Det begynner å hjelpe... jeg har funnet dem frem i alle fall.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.