Gå til innhold

Problemer på jobben

Anbefalte innlegg

Jeg er sykemeldt og har vært mye fram og tilbake fra jobben på en skole siden skoleåret startet. Jeg har diagnose på søvnproblemer på sykemeldingsattestene. Det bunner i håpløs livssitusjon de siste årene og nå de siste månedene ulystbetont jobb og håpløse situsjoner rundt den. Jeg er en link i en kjede, dette har skjedd med mange før i samme stilling som jeg har. Jeg sa ifra og ingen hørte på meg. Jeg fikk en innkalling til et møte hvor arbeidssitusjonen og klager fra foreldre og kollegaer skulle tas opp. Jeg orker ikke å møte og skrev og sa at av helsemessige årsaker kunne jeg ikke møte, men ønsket skriftlig forklaring på klagene. Svaret er at de venter til jeg blir friskmeldt. Jeg går og grubler vettet av meg, jeg antar at klagene går på det som ikke er gjort men jeg kan ikke vite. Jeg er midt i 40-årene og har aldri opplevd lignende. I tillegg til alle private sorgreaksjonene får jeg dette. Hvilken rettigheter har jeg? Jeg orker ikke fagforeninger osv. Verneombudet er søt og hyggelig har kommet og sittet her to kvelder og det er alt. Jeg skulle i hvert fall gjerne vist om jeg har gjort noe eller ikke gjort noe. Noen som har råd?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84696-problemer-p%C3%A5-jobben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...