Gå til innhold

Sven o

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi er så enig så enig! :-)

Svenn-O er en dust, og Se&Hør utnytter en stakkar som ikke vet bedre, men MM måtte være fullstendig klar over at Marius ville bli en del av offentligheten når hun giftet seg!

Mener dere virkelig at fordi Mette.Marit giftet seg med Haakon, er det fritt frem for alle og enhver å utnytte Marius?

Marius er ikke en del av kongehuset, han er en privatperson som har rett på privatliv. Det at moren nå er en offentlig person gir vel ikke andre "rett" til å ødelegge livet til Marius!?!

Jeg synes det er flott at kronprinsparet forsøker å gi Marius en så normal oppvekst som mulig. Når det da innebærer at de må holde Sven O på en armlengdes avstand, så er det en riktig prioritering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84699-sven-o/page/2/#findComment-460753
Del på andre sider

Mener dere virkelig at fordi Mette.Marit giftet seg med Haakon, er det fritt frem for alle og enhver å utnytte Marius?

Marius er ikke en del av kongehuset, han er en privatperson som har rett på privatliv. Det at moren nå er en offentlig person gir vel ikke andre "rett" til å ødelegge livet til Marius!?!

Jeg synes det er flott at kronprinsparet forsøker å gi Marius en så normal oppvekst som mulig. Når det da innebærer at de må holde Sven O på en armlengdes avstand, så er det en riktig prioritering.

Selvsagt kan ikke enhver gjøre som man vil med Marius! For all del!!

Men som mor til et barn som er nesten jevngammelt med Marius, tenkte jeg SVÆRT mye på Marius da forholdet mellom MM og Haakon ble kejnt.

Mange mennesker "diskvalifiserte" MM som dronningemne pga hennes feste-fortid og det at hun har et barn fra tidligere.

Jeg mente at MM burde ha "diskvalifisert seg selv" ut i fra hensynet til Marius. Jeg var meget negstelig for at Marius ville bli "ofret" når hun ønsket å gifte seg med Haakon.

Men jeg må innrømme at det går mye bedre enn jeg hadde trodd. De ser ut til å være veldig flinke til å skjerme ham, og MM inkluderer ham mye mer i sitt liv enn det hun kanskje har gjort tidligere, når gutten har bodd hos bestemoren i lange perioder mens MM har bodd i Oslo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84699-sven-o/page/2/#findComment-465961
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...