Gå til innhold

Dere som bor i Trondheim...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilfredshet kapell er lett å finne. Kjør oppover elgesetergt (fra Samfundet mot Heimdal) Forbi Shell og Bunnpris. 2. vei til høyre etter Bunnprisbutikken. Kjør veien, som jeg ikke husker hva heter, helt til enden og du er der. Det er parkeringsplasser på utsiden, langs gjerdet.

Kjedelig sted å måtte finne... Men lykke til. Om man kan si det da...

Tilfredshet kapell er lett å finne. Kjør oppover elgesetergt (fra Samfundet mot Heimdal) Forbi Shell og Bunnpris. 2. vei til høyre etter Bunnprisbutikken. Kjør veien, som jeg ikke husker hva heter, helt til enden og du er der. Det er parkeringsplasser på utsiden, langs gjerdet.

Andre vei til høyre etter Bunnprisen... er det Magnus den Godes gate? Eller er det ved Teknostallen?

Jeg får kjøre i godtida, slik at jeg ikke kommer for sent...

Det er ei gammel "venninne" som er død. Hun har liksom alltid vært der, nesten som en bestemorsskikkelse i hele oppveksten min. Etter at vi flyttet fra Strindheim, har jeg vært innom henne hvert år før jul med en liten gave.

Det er en anseelig alder hun oppnådde, i alle fall, selv om jeg gjerne skulle ha pratet mye mer med henne. Hun hadde alltid så masse spennende å fortelle fra alle reisene, sydenferiene og dykketurene sine. Hun ville blitt 101 år i februar!

Veien heter Magnus den Godes gate. Jeg fant lett frem!

Håper det er LENGE til jeg må den veien igjen neste gang. Det var en veldig fin seremoni, kista var utrolig nydelig pyntet (har aldri sett en så fin bårebukett før jeg!), og tårene var umulig å holde på...

Det er, som Lillemus sier, en veldig fin kirkegård! Jeg ble litt forvirret av det der "tårnet"... hva er det for noe? Kjølerom?

Det verste med den plassen der, er at man ser røyken fra pipa rett bak barnehagen... :-/

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...