Gå til innhold

Stjålne julegaver...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det kan du da virkelig ikke gjøre! :-)

Jeg tar imot, sier takk, og går utfra at de jeg kjenner er ærlige mennesker.

Skrevet

Min bestemor er død. Heldigvis, hadde jeg nær sagt. Men det sa jeg selvsagt ikke.

Skrevet

Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for!

Gjest QuePasta
Skrevet

Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for!

Hva har det med kardemommeby å gjøre?

Hakkebakkeskogen er vel dit du vil...

Skrevet

Hva har det med kardemommeby å gjøre?

Hakkebakkeskogen er vel dit du vil...

Ja, det var en av to. Jeg husker ikke hva som var korrekt.

Gjest QuePasta
Skrevet

Ja, det var en av to. Jeg husker ikke hva som var korrekt.

Ok.

Personlig har jeg aldri stjålet pepperkaker, så jeg vet ikke om de smaker anneledes enn kaker kjøpt ærlig og redelig.

Skrevet

Har aldri blitt tilbudt tyvgods, og aner ikke hvor jeg skal få tak i det heller.........

Skrevet

Hakkebakkeskogen!

• 3 år senere...
Gjest Min mening bare
Skrevet

Jeg synes det blir en viss bismak..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...