Dronninga Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=59&item=245075 Får meg til og lure litt på om noen av de gavene som ramler inn døra her for tiden er stjålet... Kan jo nesten ikke begynne og kryssforhøre giverne heller, men gir meg en liten bismak.... 0 Siter
tonie Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Nei, det kan du da virkelig ikke gjøre! :-) Jeg tar imot, sier takk, og går utfra at de jeg kjenner er ærlige mennesker. 0 Siter
Vincent Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Min bestemor er død. Heldigvis, hadde jeg nær sagt. Men det sa jeg selvsagt ikke. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for! Hva har det med kardemommeby å gjøre? Hakkebakkeskogen er vel dit du vil... 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hva har det med kardemommeby å gjøre? Hakkebakkeskogen er vel dit du vil... Ja, det var en av to. Jeg husker ikke hva som var korrekt. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Ja, det var en av to. Jeg husker ikke hva som var korrekt. Ok. Personlig har jeg aldri stjålet pepperkaker, så jeg vet ikke om de smaker anneledes enn kaker kjøpt ærlig og redelig. 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Har aldri blitt tilbudt tyvgods, og aner ikke hvor jeg skal få tak i det heller......... 0 Siter
spirito Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for! Hakkebakkeskogen! 0 Siter
Zirine Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Mistenker du familie og venner for å stjele? 0 Siter
Gjest Min mening bare Skrevet 21. oktober 2006 Skrevet 21. oktober 2006 Vi er ikke i Kardemommeby, og stjålne pepperkaker smaker faktisk ikke annerledes enn pepperkaker som er kjøpt og betalt for! Jeg synes det blir en viss bismak.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.