alphan Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Eller kanskje at bydgeungdommen har for lite å gjøre og rett og slett bare forsøker å få tiden til å gå. Jeg mener, det er jo begrenset hvor morsomt det er å henge utenfor matbutikken - hver dag. Er det? Mange fikk sitt første kyss utenfor samvirkelaget. Sånt glemmer man ikke. ;-) 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Vi får mye reklame fra butikker i nabokommunene, sågar nabofylket; det havner alltid i søpla straks. Noe legger jeg i haugen av ulest post, som bare vokser. Og når jeg kommer ned til den, er det foreldet! 0 Siter
naiv Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Ja, her oversvømmes vi av reklame i postkassa. Det aller meste går rett i sekken for papir. Møbel/interiør-reklame og ting/tang- reklame blir hastig kikket på, før det også havner i sekken. 0 Siter
Tornerose Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Vi får ikke reklame i posten, for vi har klistret på en lapp om at vi ikke ønsker det. Jeg orker ikke kaste 10 reklamebrosjyrer for å få akkurat den ene jeg ønsker å lese. 0 Siter
tiliti Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Jeg leser alt, digger reklame. Men så er jeg blakk også da, og på evig tilbudsjakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.