Gå til innhold

FU: Hva er det værste med jula?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Vincent

5

• Zirine

2

• Babette

2

• Nyco

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Natenlaginga og at den skal være ferdig på slaget 17.00 når sølvguttene synger jula inn. Alt må være ferdig akkurat da og man er kjempestressa. Får ikke i meg mye mat med så mange timer på kjøkkenet og unger som maser.

Vanligvis liker jeg å lage mat altså men det stresset for å få alt ferdig på likt. HJELP

Annonse

eg trur det verste er at det skal være så _innihelvetes_ koselig. at ikkje eingang eg, som ikkje liker tradisjoner noko særlig, kan frigjere meg fra ein bråta ideer om åssen ting MÅ være. at det helst må være unger der for å være ei ordentlig jul. jah...alle disse må-tingene... familieturné er for min del bannlyst, det er liksom den ultimate "no-skal-vi-faen-meg-ha-det-koselig-her!"-greia.

yes.

:)

eg trur det verste er at det skal være så _innihelvetes_ koselig. at ikkje eingang eg, som ikkje liker tradisjoner noko særlig, kan frigjere meg fra ein bråta ideer om åssen ting MÅ være. at det helst må være unger der for å være ei ordentlig jul. jah...alle disse må-tingene... familieturné er for min del bannlyst, det er liksom den ultimate "no-skal-vi-faen-meg-ha-det-koselig-her!"-greia.

yes.

:)

Gjest Kjerringnebbet

At alt skal være så jævlig koselig. Alle skal være sammen med folk de egentlig ikke liker. Hver kveld hele romjula!

Takke meg til kosedressen og TV og video og bøker og rødvin og stereoanlegget og en spasertur i ny og ne. Og en kjøpepizza heller enn julemat. Og MARSIPAN og kransekake. DET er forresten det beste med jula!

Gjest K@nskjus

Det verste må være at enkelte går over alle støvleskaft når det gjelder gaver. Koste hva det koste vil.

JA!

Ungene mine (13 og 16) visste ikke hva de ønsket seg. Og DE er ikke av de mest bortskjemte i kameratflokken, det kan jeg si deg. Det er kvalmt! Kjøpe gaver bare for gavenes skyld.

Annonse

Barn som lider under foreldres økte alkoholmisbruk under høytiden.

Og barn som nektes å være sammen med familien sin.

Er det noen her på DOL som følger med på saken om Nina og kristoffer??

http://home.broadpark.no/~fbjartan/

Bare lurte, siden dette har tatt helt av nå og jeg har vondt i magen hver dag nå når jeg tenker på hvordan Kristoffer må ha det i jula.

Huff, nå fikk jeg vondt! Stakkars liten tass!

De syvarma advensstakene som nå tyter ut OVERALT er absolutt det verste med førjula, og at folk ikke får de ned når advent er ferdig og jula begynner, er enda verre!!!!

Ja til avskaffelse av syvarmede lysestaker!!!

*LOOOL* Skal sett`n vekk til du kommer...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...