Gå til innhold

Aldri har jeg vel tatt så mye feil ...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

....jøss, den slår nesten min fra 87. Da lovet jeg (framfor både slekt, prest, Gud og menigheten) fyr at jeg skulle elske og ære han i gode og onde dager inntil døden skilte oss ad.

;-)

Like a Virgin, takk! :)

Skjønte den jenta hadde mye mellom bena og fast i blikket var hun, garantert ikke no' døgnflue! :)

....jøss, den slår nesten min fra 87. Da lovet jeg (framfor både slekt, prest, Gud og menigheten) fyr at jeg skulle elske og ære han i gode og onde dager inntil døden skilte oss ad.

;-)

Jøss, gifta du deg tidlig, eller er du ei gammal røy?

Annonse

He he...da jeg hørte på Nirvana med "Smells like teen spirit", og dømte de nord og ned. Mannen kjøpte konsertbilletter og jeg lo og sa at det var bortkasta penger. Da fikk jeg jo egentlig rett, de kom jo aldri til Norge for å spille den konserten. De kom ikke fordi de plutselig tok helt av på listene.

Det tok meg noen uker med smugspilling før jeg turte å si at jeg digget dem.

Hmmm...ikke for å krangle på årstall etc., men Like a Prayer var langt fra det første Madonna ga ut. Det var vel 2 plater før det vel? Like a Virgin-plata (husker ikke hva den heter), og så en som het True Blue eller noe sånt.

".............."

Annonse

Hmmm...ikke for å krangle på årstall etc., men Like a Prayer var langt fra det første Madonna ga ut. Det var vel 2 plater før det vel? Like a Virgin-plata (husker ikke hva den heter), og så en som het True Blue eller noe sånt.

".............."

True Blue, ja....*mimre mimre*

:)

".............."

Se lengre ned - jeg mente Like a Virgin :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...