teddi Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Ikke bare glemte jeg at hun har bursdag i dag, det er andre året på rad.... I fjor var vi invitert i selskap og var på vei for og kjøpe gave da det plutselig gikk opp for meg at det ikke var samboeren hennes vi skulle i selskap til men henne... i år fikk jeg en melding på telefonen som sa.. hvem har bursdag i dag?? (fra mammas sambo) De er på ferie i Tunisia. Jeg ringte med en gang og gratulerte med dagen selvfølgelig..... og hun ble så glad og sa takk for at jeg husket det ihvertfall Redda i siste liten begge gangene... Jeg har dønn dårlig samvittighet nå. Ingen skade skjedd neida, men en glemmer da ikke sånt!! jeg er en dårlig datter!! huff.......... 0 Siter
birdie Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Hehe.. søstra mi ringte på dagen og lurte på detaljer om en kakeoppskrift - og da hun til slutt spurte om jeg trodde kremen holdt 45 minutter i bil demret det for meg..! Hun bakte bursdagskake til mamma og skulle dit på ettermiddagen! Så fikk jeg henne til å handle en liten ting med fra meg (jeg bor over 30 mil unna), og passet på å ringe en liten stund etter at hun var kommet hjem fra jobb.. Þ Hadde til og med skrevet det opp på kjøkkenkalenderen!! Nå er det lagt inn i Outlooken. 0 Siter
teddi Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Hehe.. søstra mi ringte på dagen og lurte på detaljer om en kakeoppskrift - og da hun til slutt spurte om jeg trodde kremen holdt 45 minutter i bil demret det for meg..! Hun bakte bursdagskake til mamma og skulle dit på ettermiddagen! Så fikk jeg henne til å handle en liten ting med fra meg (jeg bor over 30 mil unna), og passet på å ringe en liten stund etter at hun var kommet hjem fra jobb.. Þ Hadde til og med skrevet det opp på kjøkkenkalenderen!! Nå er det lagt inn i Outlooken. huff ja de e no itj nå arti læll.. Sambo rister bare på hodet han og skjønner ikke at det er mulig... Har nok litt av skylda i år at hun er bortreist da, men i fjor..vi var en halv time unna selskapet og først da gikk det opp for meg.. bra det ikke bare er meg da..føler meg litt bedre nå. Tross alt ingen skade skjedd.. 0 Siter
neuni Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 vel - eg glømmer omtrent samtlige bursdager i familien - foreldre, søsken, tantebarn....og presterer attpåtil å bli djupt ulykkelig dersom ingen av dei husker min..hehehe så aleine, det er du ikkje! 0 Siter
fresja Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Jeg gratulerte min niese med dagen i lokalavisa ca 14 dager for tidlig, så da fikk alle se hvor glemsk jeg er! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.