Gjest Micco Skrevet 6. desember 2002 Del Skrevet 6. desember 2002 Jeg har hatt attføring via aetat i to år. De påsto, på spørsmål fra meg, at barnetillegget var inkludert i dagsatsen. Barnetillegget kom derfor heller ikke fram som egen post på utbetalingskortet. Nå er jeg over på rehabiliteringspenger. Har lest at det skal være det samme beløpet som ved attføring. Utbetalingen kommer derimot nå fra Trygdeetaten. På utbetalingskortet er nå barnetillegget spesifisert som egen post. Totalt bruttobeløp er også større enn ved attføring. Synes dette kan tyde på at jeg IKKE har fått barnetillegg mens jeg gikk på attføring. Jeg har dårlig erfaring med kompetansen hos aetat pga andre spørsmål de har gitt meg feil opplysninger om. Derfor er det ikke noe vits i å stille spørsmålet omigjen der. Derfor: er det noen her på attføring som på utbetalingsslippen fra aetat har fått barnetillegget spesifisert som egen post? Hvis så er, så har jeg sannsynligvis blitt snytt for dete i 2 år, og det er en del tusen. Takknemlig for svar!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/84931-barnetillegg-ved-attf%C3%B8ring/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.