Line Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Jeg kommer ikke inn noen steder jeg, ser kun oversikten over innleggene på Åpent Forum... Kanskje jeg klarer å unnvære pc'n i kveld, da! :o/ 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Det er nok din PC som er fucka. Her fungerer det i hvertfall helt greit. 0 Siter
Line Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Det er nok din PC som er fucka. Her fungerer det i hvertfall helt greit. Det er noe galt som ikke er riktig, i alle fall! Jeg sletta en del filer i ettermiddag, som jeg ikke trenger. Kanskje jeg blingsa, og tok med noe som burde være her i samme slengen... Detta gå'kke! Får ta med hele rukkelet til datafikseren "min" i morgen, så får jeg brent av en del og reinstallert resten! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Det er noe galt som ikke er riktig, i alle fall! Jeg sletta en del filer i ettermiddag, som jeg ikke trenger. Kanskje jeg blingsa, og tok med noe som burde være her i samme slengen... Detta gå'kke! Får ta med hele rukkelet til datafikseren "min" i morgen, så får jeg brent av en del og reinstallert resten! "Det er noe galt som ikke er riktig" Hehe, logisk nok 0 Siter
Line Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 "Det er noe galt som ikke er riktig" Hehe, logisk nok Ja, nemlig! Eller som vi sier her; Det e nå gæli såmm itj e rætt! 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Ja, nemlig! Eller som vi sier her; Det e nå gæli såmm itj e rætt! Åja... du bare oversatte til meg ja, sånn at jeg skulle forstå hva du bablet om 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.