SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Må bare spørre..... hva er det du lider av??? (foruten selvmeldidelse da..) Kyssesyken. 0 Siter
Gjest sussi Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Det er godt at du er så positiv oppi elendigheten.....:-) Mvh 0 Siter
Gjest Surfergirl Skrevet 6. desember 2002 Skrevet 6. desember 2002 Kyssesyken. aha.... hadde det da jeg var yngre ja... dro på dum dum boys konsert.... rocka skikkelig... og i følge legen min forlenget dette sykdomsperioden med ca 3 mnd.... lytt til doktor dyrego. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 Det er godt at du er så positiv oppi elendigheten.....:-) Mvh Jeg må jo være positiv. Legen sier jo at jeg mest sannsynlig er frisk om en ukes tid, og jeg føler jeg jo bra 0 Siter
SierDuDet Skrevet 6. desember 2002 Forfatter Skrevet 6. desember 2002 aha.... hadde det da jeg var yngre ja... dro på dum dum boys konsert.... rocka skikkelig... og i følge legen min forlenget dette sykdomsperioden med ca 3 mnd.... lytt til doktor dyrego. Jupp, skal lytte og slippe et lengre sykdomseopphold. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.