Gå til innhold

MENSSMERTER

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Legg deg på senga eller sofaen med et teppe over deg, og bli liggende på ryggen i et par timer. Det er det eneste som hjelper meg når det setter i, da får jeg nesten ikke til å gå... Det er vanvittig vondt sånn omtrent på dag to, jeg får noe isjiaslignende smerter i ryggen, og jeg mister følelsen i beinet. Føles nesten som... som om beinet er helt utmattet :)

Det lindrer smertene om du bruker p-piller, jeg brukte Yasmin i forrige runde, og hadde nesten ikke vondt. Nå bruker jeg Diane, og kjenner lite.

Kanskje en kiropraktor kan hjelpe deg litt også, for om det er en ørliten skjevstilling i ryggen din, kan det være nok til å forsterke smertene til det utrolige...

Verdt et forsøk, isteden for å pakke i seg piller!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84992-menssmerter/#findComment-461108
Del på andre sider

Hei amatør! :-)

Få i deg noe annet som hjelper! Paracet og sånn hjelper jo ingenting!

Kjøp deg NAPROXEN på apoteket, og ta TO TABLETTER med en gang du kjenner menssmertene kommer. Med en gang! Cluet er å avbryte de smertefulle krampene før de får ordentlig tak.

Hilsen en mangeårig veteran mht menssmerter

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84992-menssmerter/#findComment-461404
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...