Gå til innhold

En spesiell dag...

Anbefalte innlegg

Dagen startet med at jeg leverte barna på skolen og i barnehagen, etter å ha tent masse stearinlys og spist frokost.

Deretter dro jeg i begravelse til ei gammel dame som har betydd veldig mye for meg bestandig. Rart å skulle ta et siste farvel med henne, og selvsagt var det veldig trist også. En nydelig seremoni var det.

Rett etterpå, etter å ha fått summet meg litt, pustet dypt og fått litt luft, dro jeg til føden for å besøke søskenbarnet mitt som fikk sitt første barn i går ettermiddag. Ei nydelig lita tulle med masse svart hår fikk jeg se for første gang. Kjempekoselig!

Deretter var det bare å dra rett hjem for å hente barna mine, og fortsette dagen som vanlig...

Dagen har vært veldig spesiell! Jeg har tatt farvel med et gammelt, herlig menneske for siste gang, og møtt et helt nytt og hjelpeløst et for aller første gang.

Hva har du gjort i dag? Håper dagen var bra!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84997-en-spesiell-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så leit å høre at du har mista din gamle venninne, Line. Var det ikke henne du skulle kjøpe gave til for en tid tilbake? Syns jeg husker det, det er kanskje ett år siden nå..?

Jeg driver med mitt; venter og venter, og sover. Slik jeg har gjort i snart 3 måneder nå. Litt skjer det jo, men ikke mye, og alt innebefatter ytterligere venting. :o|

Det meste jeg gjør for tiden foregår på det psykiske plan, og der er det forsåvidt full aktivitet hele tiden.

I år er det første året jeg har vært nødt til og overlate ALLE forberedelser til jula i min manns hender. Det krever litt svelging av kameler, men har man ikke noe annet valg, så er det bare å svelge i vei. Jul blir det nok uansett.

Ha en fin førjulstid, og hils ungene!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84997-en-spesiell-dag/#findComment-461133
Del på andre sider

Det kan jeg tenke meg var litt spesielt ja; ønske velkommen til verden og ta farvel med verden..

Jeg har hatt en strålende dag hvor jeg har fått unna mange kjedelige ting som måtte gjøres..

Avsluttet dagen på café/bar med hyggelig selskap:)

Livet er egentlig herlig:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84997-en-spesiell-dag/#findComment-461142
Del på andre sider

Så leit å høre at du har mista din gamle venninne, Line. Var det ikke henne du skulle kjøpe gave til for en tid tilbake? Syns jeg husker det, det er kanskje ett år siden nå..?

Jeg driver med mitt; venter og venter, og sover. Slik jeg har gjort i snart 3 måneder nå. Litt skjer det jo, men ikke mye, og alt innebefatter ytterligere venting. :o|

Det meste jeg gjør for tiden foregår på det psykiske plan, og der er det forsåvidt full aktivitet hele tiden.

I år er det første året jeg har vært nødt til og overlate ALLE forberedelser til jula i min manns hender. Det krever litt svelging av kameler, men har man ikke noe annet valg, så er det bare å svelge i vei. Jul blir det nok uansett.

*klem*

Sender deg en epost imorgen!

Tenker masse på deg og dine!

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84997-en-spesiell-dag/#findComment-461143
Del på andre sider

*klem*

Hei Poetica

Jo, det er den gamle venninna mi, som jeg alltid har kalt henne, som er borte. Hun har heldigvis hatt et helt fantastisk liv. Hun bodde hjemme hos seg selv inntil for to år siden, reiste mye, sang og lo alltid, var alltid i godt humør, og ga meg stadig oppskriften på et godt og langt liv. Den var den samme alltid - mye latter og glede, og gjøre det positive ut av alle situasjoner.

Hun flyttet på Døves aldershjem for to år siden, og der var hun veldig glad i å underholde beboerne. Hun var ei som ga veldig mye av seg selv, stelte i stand til fest for alle rundt seg, og spredte glede bare ved å være tilstede. Hun hentet styrke i naturen, sa presten i dag, og det gjorde hun nok. Jeg har hørt om utallige dykketurer og turer i Bymarka, og det var alltid like spennende å høre på henne.

Nå er hun altså ikke her lenger. Det var vondt å se at bila kjørte avgårde med henne, og jeg vil ikke tenkt på hvor den stoppet. Lurer bare på hvor turen ender til slutt, for det glemte jeg å spørre om... jeg får lete litt rundt på kirkegårdene i Trondheim etter hvert, men jeg ser for meg at det blir på Moholt.

Tenker mye på deg, Poetica. Skal skrive en mail når jeg finner noen små smutthull fremover. Tror jeg skal stikke ned og låne videospilleren til søstra mi (hun er ivrig opptatt med å være vakt på "Julestemning" i Olavshallen nå i desember, så jeg skulle mer enn gjerne få låne den), slik at ungene får sett noen av alle de tegnefilmene vi har her. Spilleren vår ble sendt til reparasjon på Strømmen for over et år siden, og der står den godt enda, om ikke noen har kassert den.

Ta vare på deg selv..! La de andre få ta seg av juleforberedelsene denne gangen - du både trenger og fortjener litt fri!

*Klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/84997-en-spesiell-dag/#findComment-461165
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...