Gå til innhold

Små hjerter i hvit sjokolade - hvor???

Anbefalte innlegg

Jeg skal prøve meg innen bakekunsten, tro det eller ei. Og valget til julesnadderet har falt på små "Sjokoladepaier" (på størrelse med en liten muffins), og de har dekor av små hjerter i hvit sjokolade.

Hvor i alle dager får man kjøpt hvite sjokoladehjerter?

Siden jeg sjelden beveger meg i de kretser, har jeg ingen anelse om hva som finnes i vanlige butikkers avdeling for bakevarer...:-) Kan det hende man finner det der? I en velassortert dagligvarebutikk/supermarked?

Ellers andre tips om hvor?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85056-sm%C3%A5-hjerter-i-hvit-sjokolade-hvor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På butikker med litt over gjennomsnittet utvalg får du mørke og hvite sjokoladehjerter i èn og samme pakke. Let i bake - avdelingen.

Det hørtes GODT ut det du har tenkt å bake...

De SER virkelig gode ut også..! .-)

Send meg en mail, så skal du få en skannet versjon av oppskrift med bilde. Teksten blir litt utydelig ved skanning, men den ser lesbar ut. Si i fra om den blir uleselig for deg.

Så mail meg om du vil:

[email protected]

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...