Gå til innhold

Hva ønsker du deg IKKE til jul?

Anbefalte innlegg

Gjest jellybean

Er det noe du absolutt ikke vil ha inn i ditt hus? Noe som er så smakløst, harry, upassende , uinteressant osv, at du blir både skuffa og oppgitt?:)

Jeg hater all slags stålting (boller, frukskåler etc) Det gir meg assosiasjoner om sykehuskjøkken, vaskefat og bekken...Jeg har heldigvis ikke fått noe sånt til nå :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85075-hva-%C3%B8nsker-du-deg-ikke-til-jul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg øsnker meg IKKE nips! Med nips mener jeg sånn billigpynt fra Nille o.l, smijern, rosemalte unyttigheter, utskårne greier og lignende ufyseligheter.

Derimot ønsker jeg meg en Austin figur "Soul Mates" til den nette sum av kroner 1800, Orrefors Celeste lysestaker (sort ensfaget og sort/sølv stripete) til kroner 900/1200 per stykk. Eventuelt penger så jeg kan kjøpe dem selv. Det var vel det.

Annonse

Jeg ønsker meg IKKE en billett til Chippendale-show, cd`er med Ole Ivars og sist - men ikke minst, jeg ønsker meg IKKE tandemhopp i fallskjerm!

Skulle du få biletter til Chippendale, så overtar jeg dem gjerne. Du kan få den siste boka til Linn Ullmann i bytte, den ønsker ikke jeg meg i julegave!

Mat kjøpt på harrytur til Svinesund.

Familien min har en stygg tendens til å gi hverandre det. Jeg har heldigvis unngått å få det foreløpig, sannsynligvis fordi jeg ikke gir bort det selv...

Synes liksom litt av spenninga forsvinner når man lurer på om det er saltpølse eller fårepølse under juletreet i år...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...