Gå til innhold

Hva ønsker du deg IKKE til jul?

Anbefalte innlegg

Mat kjøpt på harrytur til Svinesund.

Familien min har en stygg tendens til å gi hverandre det. Jeg har heldigvis unngått å få det foreløpig, sannsynligvis fordi jeg ikke gir bort det selv...

Synes liksom litt av spenninga forsvinner når man lurer på om det er saltpølse eller fårepølse under juletreet i år...

Ønsker meg heller ikke sånne sett med badeting (såpekuler, badeskum, badepulver o.l.) kjøpt på Vita, Cubus ect.

Fortsetter under...

Jeg ønsker meg ikke nisser! Hvis jeg skal ha nisser i hus, må de velges med omhu - helst av meg selv.

Enig med du. Det meste av ferdigkjøpte nisser som er i handlen er direkte grimme :-/ Hvis meningen er at de skal se hyggelige ut og sette oss i julestemning så har produsenten skutt ganske bra over mål.

Jeg har masse nisser, og alle er valgt ut av meg selv. Jeg elsker nisser, _nesten_ i alle varianter. Jo større dess bedre. :-)

Jeg erikke nisse - hater, altså, bare så det er sagt. Men de skal helst være litt koselige.

Ifjor fikk vi en skikkelig koselig og fin blånisse i gave av noen venner. Den var hjemmelaget av stein og hadde hjemmetova lue t.o.m. Den ble vi ordentlig glad for!

Ellers er jeg veldig svak for nisser som ungene har laget, da.

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...