Gå til innhold

Jeg har kjøpt videokamera!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

21

• SierDuDet

6

• naiv

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Jada, videokamera er morro de to første ukene.

For vår del vil det si at vi har ca. tre timer på teip fra eldsteungen var baby og sugde på tærne sine.

Nå er han fire år - og har ikke vært filmet siden. Lillebror på 20 mnd har vi ikke ett sekund film av.

Men vi har kamera i skapet!

Jeg visste at han var fra gamle Sovjetunionen, ja. Hva har du trodd?

Jeg visste jo at han var fra Sovjetunionen, men trodde han kom lengre østfra.

Dessuten er det fortsatt et paradoks at Tallinn, byen hvor jeg har svimet rundt i fylla flere ganger på 90-tallet, har tilhørt det gamle Sovjet.

Jeg kan også nevne for deg at jeg slet noe tid med å finne i hvilket mesterskap Per Ivar Moe holdt Matusetvitsj i siste ytre på 1500m og slo ham. Det viste seg at det var i VM på Bislett i 1965. Moe vant både distansen og sammenlagt.

En annen vanskelig sak er hvordan Bislett skrives. Et par søk avslører at det brukes både en og to t'er i navnet, også i offisielle dokumenter, aviser og reportasjer. Jeg var ikke klar over dette forvirringen (eller hadde ikke reflektert over det) før nå.

For meg er det direkte pinlig å ikke kunne gi en skikkelig vurdering av dette navnespørsmålet, og ber deg derfor se på saken.

Annonse

Jeg hadde tenkt å skyte noe spektakulært eksklusivt noe, for så å selge det hele til CNN. I stedet ble det til at jeg skøt noe spektakulært eksklusivt noe, men uten mulighet for å selge det til CNN. Shelia fikk lyst til å legge ræva ut på dol, bare for å høre andres mening. Hmmm. Kameraet kan brukes som webkamera også...

Bare å legge ut en link til bilde, det - så får vi kjappe oss før den blir fjernet :-)

"............."

For vår del vil det si at vi har ca. tre timer på teip fra eldsteungen var baby og sugde på tærne sine.

Nå er han fire år - og har ikke vært filmet siden. Lillebror på 20 mnd har vi ikke ett sekund film av.

Her i huset bruker vi kamera flittig, og har gjort det siden den eldste ble født for over to år siden.

jeg trodde faktisk det skulle bli slik som du beskriver, men jeg elsker å filme, så her går det ofte i filming :o)

Men ikke slik filming det var snakk om i hovedinnlegget, da :o)

Hilsen Maya

Vi har en del suging på tape vi også. Det blir mere.

*geiper*

Her i huset bruker vi kamera flittig, og har gjort det siden den eldste ble født for over to år siden.

jeg trodde faktisk det skulle bli slik som du beskriver, men jeg elsker å filme, så her går det ofte i filming :o)

Men ikke slik filming det var snakk om i hovedinnlegget, da :o)

Hilsen Maya

Det er aldri for sent!

Video er kult???

Ja helt til du ser dine egne skavanker på TV... Hvis du filmer på soverommet mener jeg..

Men flott å ha så du får minner av barna sin oppvekst..

Så lenge Shelia tåler å se meg, så må jeg nesten tåle det selv. Dessuten er jeg nesten skavankløs.

Annonse

Det tok ikke lange tiden etter at jeg kjøpte webcam at jeg så fordelen med et digitalt videokamera, det står veldig høyt oppe på ønskelisten.:-)

Dette har begge deler, men på 56k så er det (web) litt fånyttes. Vet ikke helt hvodan jeg skal få det til å funke på pc, men det er ikke så nøye. Enda.

Dette har begge deler, men på 56k så er det (web) litt fånyttes. Vet ikke helt hvodan jeg skal få det til å funke på pc, men det er ikke så nøye. Enda.

Det er kjempegøy å lage filmsnutter, bakdelen med et webcam er jo at alt må skje i sammer rom som dataen.

Det er kjempegøy å lage filmsnutter, bakdelen med et webcam er jo at alt må skje i sammer rom som dataen.

Jeg ser helt klart problemet. Jeg har også tenkt å redigere litt, men jeg må bare lese gjennom 300 sider instruksjonsbok først. Det er så voldsomt fristende, at jeg tenker jeg tar med kameraet for TAKE 2, the bedroom story, først.

Nei, jeg ser ingen link. Kanskje Mr. Norton er litt streng?

ad.no/cgi/frame.dll?/text/sonyminidvpc.htm

Dersom du legger www. foran selv, så kanskje det går? Det er bare en link til priser på det kameraet jeg kjøpte, ikke noe skummelt. Jeg har Norton jeg også, og ikke noen problemer med denne linken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...