Gå til innhold

Jeg har kjøpt videokamera!

Anbefalte innlegg

Gjest klamydia

Hehe, en ny DOL standard? Rumpegalleri i stedet for ansikter? Dolingenes sexliv på nettet?

Jeg er ikke interessert i mrxx eller Grip sin rompe, men jeg vil gjerne se din. Så igjen - kan du overbevises om at du bør legge ut videoen på nett? :-)

Fortsetter under...

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• nick

21

• SierDuDet

6

• naiv

4

• Amiga

3

Mest aktive i denne tråden

Jeg ser helt klart problemet. Jeg har også tenkt å redigere litt, men jeg må bare lese gjennom 300 sider instruksjonsbok først. Det er så voldsomt fristende, at jeg tenker jeg tar med kameraet for TAKE 2, the bedroom story, først.

Bare kjerringer leser gjennom 300 sider med bruksanvisning, like godt å bare prøve seg frem! :-)

conni1365380431

Hva ligger prisen på ? Kan det kobles til PC direkte eller via programmer? Hvor i Europa er slikt rimligst?

Har idag vanlig videocamera, det er ypperlig til sener fra senga men ønsker oss et mindre som vi kan stille opp på de råeste orgiene våre.

Ønsker råd om hva som egner seg, ønsker både livebilder og oversiktktsbilder fra aktene, da er det nødvendig med fjernkontroll til camera.. Noen som har erfaring?

Hva ligger prisen på ? Kan det kobles til PC direkte eller via programmer? Hvor i Europa er slikt rimligst?

Har idag vanlig videocamera, det er ypperlig til sener fra senga men ønsker oss et mindre som vi kan stille opp på de råeste orgiene våre.

Ønsker råd om hva som egner seg, ønsker både livebilder og oversiktktsbilder fra aktene, da er det nødvendig med fjernkontroll til camera.. Noen som har erfaring?

Jeg er for grønn til å svare på det du spør om. Kameraet har fjernkontroll, tar både video og stillbilder, og det følger med software for å koble opp til PC. Hvordan må jeg nesten lese meg til. Prisene får du sjekke på den linken jeg la ut lengre ned. Tester kan du finne på:

http://electronics.cnet.com/electronics/0-6342639.html?tag=st.re.9870989.dir.6342639

Annonse

conni1365380431

Jeg er for grønn til å svare på det du spør om. Kameraet har fjernkontroll, tar både video og stillbilder, og det følger med software for å koble opp til PC. Hvordan må jeg nesten lese meg til. Prisene får du sjekke på den linken jeg la ut lengre ned. Tester kan du finne på:

http://electronics.cnet.com/electronics/0-6342639.html?tag=st.re.9870989.dir.6342639

Det så bra ut, hva kostet det i Norge?

Det påstås det skal være billig i Las Palmas, noen som vet noe om det? I tilfelle hvor finner man linken? Kanskje det lønner seg å ta en tur med nye Bråthen fra april og utover for å handle der nede og i tillegg få litt sol?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...