pirko Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Jeg sitter og ser litt på programmet Miss World på tv nå....og begynte å tenke på at det faktisk er ganske mange tagbare damer med i programmet. 0 Siter
nick Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Sjarmerende dame som vant, men jeg hadde en knapp på Peru. Det var voldsomt mange der jeg kunne tenke meg å vise frem videokameraet mitt til. 0 Siter
SierDuDet Skrevet 7. desember 2002 Skrevet 7. desember 2002 Jeg syntes hun Kina-berta var ganske tagbar. Ellers så finner jeg gangen til enkelte av disse kvinnfolka ganske motbydelig. Hvem er det som lærer dem å gå sånn? Homser? Det må jo være det... 0 Siter
amber sun Skrevet 8. desember 2002 Skrevet 8. desember 2002 Jeg syntes hun Kina-berta var ganske tagbar. Ellers så finner jeg gangen til enkelte av disse kvinnfolka ganske motbydelig. Hvem er det som lærer dem å gå sånn? Homser? Det må jo være det... Stemmer, det. Det _er_ homser som lærer dem å gå, ifølge arrangørene av en av missekonkurransene. Så en slags dokumentar om det for en tid siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.