Gå til innhold

Hva skal mannen i ditt liv få i julegave i år?

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• birdie

5

• Lotte :o)

3

• punkyB

3

• MsSophie

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Verktøy. Det ønsker han seg. Det ønsker forresten jeg også meg...

Gjest sevenup
Skrevet

pondus-bok (tegneserie) + jakke og en eske sjokolade :-)

Skrevet

Rolexlokke , weekendopphold i Hemsedal , lommelerke med en god whiskey ved siden av

Skrevet

Rolexlokke , weekendopphold i Hemsedal , lommelerke med en god whiskey ved siden av

He he, du er fremdeles singel antar jeg, siden du lar deg rive med;-)

....og hadde jeg hatt en mann i mitt liv skulle han fått et gavekort med 365 ganger god deilig kvalitetssex og ubegrenset antall såpemassasjer;-)

Skrevet

He he, du er fremdeles singel antar jeg, siden du lar deg rive med;-)

....og hadde jeg hatt en mann i mitt liv skulle han fått et gavekort med 365 ganger god deilig kvalitetssex og ubegrenset antall såpemassasjer;-)

Var jeg så lett å avsløre *kniz*

Man kan jo få sex selv om man er singel da ......

Du snakker vel ikke om runder når de sier 365 ?? Du mener 365 dager med sex??? *S*

Skrevet

Var jeg så lett å avsløre *kniz*

Man kan jo få sex selv om man er singel da ......

Du snakker vel ikke om runder når de sier 365 ?? Du mener 365 dager med sex??? *S*

.....jeg snakker om 365 runder som bør kasseres inn innen - tja, skal vi si 6 måneder? ;-)

Skrevet

Mannen min skal få en skinnjakke fra meg og Pondus - andre omgang, fra ungene.

Skrevet

.....jeg snakker om 365 runder som bør kasseres inn innen - tja, skal vi si 6 måneder? ;-)

Det høres litt bedre ut ja *S*

Hadde McLoud fått fingern ut kunne det jo blitt noe på deg !!?? Men med den tregheten han viser har han vel kanskje forspilt sine sjanser

Skrevet

Har ikke kjøpt noe, ennå - men det blir vel et gigantisk røykskadesalg i store lille Trondheim, nå til uka...

Har vært og kikket, det er ikke flisa igjen å ha røykskadesalg på gitt...

Skrevet

Halvtårsabonnement på tidsskriftet "Gjør det selv" (kjempeblad!) og sikkert noe mer, en dvd antar jeg. Han har hintet fælt om hvor i byen Star Wars II er billigst i det siste... :o)

Skrevet

Har vært og kikket, det er ikke flisa igjen å ha røykskadesalg på gitt...

Å jo da, ikke røyskadesalg i det som er nedbrent :o) Men i butikkene som ligger like ved og dem er det en del av.

Har lyst på ny kåpe og nå har jeg kanskje sjansen......

• 4 år senere...
Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1194385904' post='3712989]

*LOL*

Hehe, denne var gammel - har du rota deg hit for, da? ;)

Skrevet

Hehe, denne var gammel - har du rota deg hit for, da? ;)

Satt og skrev ei liste over julegaver som skal kjøpes inn, og søkte etter tips her ;o)

Er du ferdig med alt til jul, eller??! *s*

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1194417123' post='3713059]

Satt og skrev ei liste over julegaver som skal kjøpes inn, og søkte etter tips her ;o)

Er du ferdig med alt til jul, eller??! *s*

Det fikses som regel lillejulaften her i gården.. :P Forresten, skal hente to sett LEGO til minsten på posten i dag, så er i alle fall han i boks! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...