Gjest lille tulla Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 hei! jeg er så smått i gang med å trene.har ergometersykkel selv. er i ganske så dårlig form,og jobber med å slutte å røyke. det jeg vil fram til er at jeg ikke orker å trene mer enn 20 min.på sykkelen hver dag.til gjengjeld yter jeg alt da. har puls oppe i 160.er det godt nok?(skal øke treningsmengden etterhvert som formen stiger). har denne treningen noe for seg,håper jeg å få vite. takk på forhånd til de som kan svare meg:o) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nyco Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 20 minutter på sykkel hver dag er gull :0) Og greier du å kutte røyken er du i superform på null tid. Kanskje du skal vurdere 30 minutter tre ganger i uka istedet? Slik at musklene får hvile innimellom og du ikke går lei så fort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SierDuDet Skrevet 8. desember 2002 Del Skrevet 8. desember 2002 Det er selvsagt bedre å trene sånn som du nå gjør enn ikke å trene i det hele tatt. Du må likevel huske på at dersom det er fettforbrenning du er ute etter, så vil kroppen din bruke 30-60 minutter på å bruke opp energien din, før du i det hele tatt vil begynne å brenne fett. Ergo holder selvsagt ikke 20 minutter om dagen. Jeg ville nok heller klint til med ca 60 minutter 3 ganger i uka, og heller driti i å ta meg helt ut. Sykl rolig i starten, og etterhvert kan du ta i mer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.