Gå til innhold

Jeg får ikke flyttet mp3 filene.

Anbefalte innlegg

Jeg har lastet ned en del mp3 sanger som ligger under mappen: "My shared folder". Tidligere har jeg brukt å klippe disse ut og lime de inn i mappen: "Min musikk". Problemet nå er at dette ikke går. Jeg merker filene, klipper ut og når jeg da går til mappen de skal limes inn i er ikke "lim-inn"-knappen merket. Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85129-jeg-f%C3%A5r-ikke-flyttet-mp3-filene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv å dra dem til riktig mappe i stedet.

Jeg får ikke flyttet på noen av musikk filene lengere. Når jeg går på egenskaper for mappen er det haket av for at den er skrivebeskyttet. Kan dette ha noe å si. Jeg har prøvd å hake den vekk, men neste gang jeg går inn igjen er den haket av.

Argh!

Jeg får ikke flyttet på noen av musikk filene lengere. Når jeg går på egenskaper for mappen er det haket av for at den er skrivebeskyttet. Kan dette ha noe å si. Jeg har prøvd å hake den vekk, men neste gang jeg går inn igjen er den haket av.

Argh!

Gjør du dette mens du har nedlastingsprogrammet åpent? Prøv i så fall å lukke det først.

Hvis ikke det hjelper, forsøk å starte Windows i sikkermodus (F8 under oppstart) og flytt filene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...