Gå til innhold

Konkurranse om lengste innlegg

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Anbefalte innlegg

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Vi ser at en del har det "moro" med å konkurrere om lengste innlegg. Dette er ikke hensikten med Doktor Online og legger unødvendig press på vår database, søkefunksjon og publiseringssystem. Vi ber dere være snille å stoppe denne aktiviteten

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8514-konkurranse-om-lengste-innlegg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg beklager innlegget, og vil også si at det ikke var meningen å skape en så stor diskusjon rundt temaet.

Vet også at jeg har kommet med en del useriøse tråder innimellom, men mye av det er jo også for å skape litt humorøs stemning eller no? :)

humorøs ? er det et ord?

vel vel, samma det.

Jeg vil nok komme med noen rare innlegg, men vil ikke oppfordre til lange tråder.

Håper du får en trivelig helg :)

Mvh:

Jeg beklager innlegget, og vil også si at det ikke var meningen å skape en så stor diskusjon rundt temaet.

Vet også at jeg har kommet med en del useriøse tråder innimellom, men mye av det er jo også for å skape litt humorøs stemning eller no? :)

humorøs ? er det et ord?

vel vel, samma det.

Jeg vil nok komme med noen rare innlegg, men vil ikke oppfordre til lange tråder.

Håper du får en trivelig helg :)

Mvh:

vil ikke oppfordre til lange tråder IGJEN mente jeg såklart. :)

Sånt er sikkert morsomt en stund men så vil det gå over av seg selv. Dette hvis det skrives bare tull selvsagt. Er det noe som engasjerer så er det bare bra!

Som jeg skulle sagt det selv, Magnus og jeg kan love deg at det ikke bare var tull. Ganske gravalvorlig var det:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...