Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvis det er noen som har lest noen av de forrige innleggene mine, så vil jeg bare starte med å si, ja jeg er HÅPLØS!!!!

Jeg har nå klart å kysse litt med min tidligere "kollega" i fylla natt til fredag og i edru tilstand neste morgen på en gjensynsfest for alle oss som hadde arbeidet sammen.

Jeg hadde overhodet ingen følelser for ham på forhånd og heller ikke han for meg (tror jeg) og hadde ikke tenkt tanken engang (har bortimot fantasert om flere av våre andre kollegaer), men nå klarer jeg ikke å la være å tenke på ham.

Jeg hadde ikke trodd han ville det skulle bli mer enn den ene gangen og ikke trodd jeg ville se ham igjen før neste gjensynsfest (hvis det blir noen) og da late som ingenting, men da jeg skulle dra min vei ville han med ut og si farvel. Da sa han: "Ser jeg deg igjen?"

Det var meg som hadde mobiltelefon på meg så jeg fikk hans nummer og han fikk ikke mitt.

Hjelp jeg trenger råd! Jeg vil virkelig se ham igjen. Hvordan skal jeg gå frem? Skal jeg vente noen dager med å kontakte ham, eller skal jeg gjøre det nå med en gang? (28 timer siden vi sa "ha det bra og vel hjem" nå)

Hva skal jeg isåfall si (evt. skrive i en SMS)?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85146-kj%C3%A6rlighetssyk-s%C3%B8ker-r%C3%A5d/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig ringer du mannen! Nå med en gang. Be ham på kino på en kjedelig søndagskveld :0)

Takk, men det er bare det problemet at han bor i Danmark og jeg i Norge...

Hva faen (unnskyld uttrykket) skal jeg si når jeg ringer? Jeg vil ikke dumme meg ut og miste ham før noe har begynt, har gjort så mange feil før men synes aldri å lære av dem desverre.

Går det an å spørre en eks (som er en god venn) hva jeg gjorde feil med ham?

Takk, men det er bare det problemet at han bor i Danmark og jeg i Norge...

Hva faen (unnskyld uttrykket) skal jeg si når jeg ringer? Jeg vil ikke dumme meg ut og miste ham før noe har begynt, har gjort så mange feil før men synes aldri å lære av dem desverre.

Går det an å spørre en eks (som er en god venn) hva jeg gjorde feil med ham?

Nei ikke bland andre inn i det. Det er bare dumt og gir rom for sladder og misforståelser!

Ring ham, spør hvordan han har det, og om han kommer til Norge snart. Si at du gjerne kunne tenke deg å se ham igjen, at du liker ham godt.

Nei ikke bland andre inn i det. Det er bare dumt og gir rom for sladder og misforståelser!

Ring ham, spør hvordan han har det, og om han kommer til Norge snart. Si at du gjerne kunne tenke deg å se ham igjen, at du liker ham godt.

Det vil ikke virke som om jeg maser da? Hvis jeg spør om han ikke kommer snart?

Det er typisk meg å rote meg borti sånt som dette! Ikke en gang har jeg hatt et forhold til en normal person som bor nærmere meg enn 15 mil....

Annonse

Send en SMS hvor du bare takker for sist og sier det var hyggelig å se ham igjen. Du trenger ikke å skrive noe mer. Så er kontakten opprettet.

Han er ikke tilfeldigvis fra Gjøvik vel??

Hvorfor spør du om det da???

*lure, lure*

Han er sgu ikke norsk, han er dansk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...