Gå til innhold

Hva legger du i begrepet "sklie"?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

conni1365380431

Jeg hadde blitt sur, tror jeg.

Sklie er nesten like ille som hore!

Ikke enig, ei hore er gift å knuller med gud og hvermann mot betaling eller en gave, ei sklie gjør det samme men gratis, lar fitta skli inn over og slippe innom guttas mer eller mindre stive staver.

Hei,

Jeg synes at folk som bruker slike nedverdigende uttrykk er betydelig verre enn den de forsøker å ramme.

"Madonna og hore" dualiteten er passé, og har vært det i mange år. Man verdsetter ikke mennesker (hverken kvinner eller menn) etter hvor få sexpartnere de har hatt!

Med vennlig hilsen

Annonse

Sklie er moro. Jo lengra sklia er dess bedre. Ei kort sklie er ikke så moro. Jo brattere og tøffe sklia er, jo mer moro er det - for da går det fortere.

Fort og langt. Det er moro det.Men ikke så moro på vinteren som om sommeren. De fleste er jo stengt.

Jeg syns egentlig ei skikkelig feit vannsklie er dritmorsomt.

Eller tar jeg feil...?

Ikke enig, ei hore er gift å knuller med gud og hvermann mot betaling eller en gave, ei sklie gjør det samme men gratis, lar fitta skli inn over og slippe innom guttas mer eller mindre stive staver.

"ei hore er gift å knuller med gud og hvermann mot betaling eller en gave"...

ja vel? det er noe av det dummeste jeg har hørt, men du skal få for forsøket...

Sklie er moro. Jo lengra sklia er dess bedre. Ei kort sklie er ikke så moro. Jo brattere og tøffe sklia er, jo mer moro er det - for da går det fortere.

Fort og langt. Det er moro det.Men ikke så moro på vinteren som om sommeren. De fleste er jo stengt.

Jeg syns egentlig ei skikkelig feit vannsklie er dritmorsomt.

Eller tar jeg feil...?

Nei, sklier er morsomme de... :-) Akebaner altså...

Gjest misstyrkia

Det er ikke noe mer nedverdigende enn f.eks. å bruke ordet "høl" om fittene, så jeg ser ikke problemet.

Har du et problem med kvinner? Føler du deg truet eller noe? Jeg fatter ikke at jentene henger rundt deg som fluer rundt en kuruke. Det virker som du har et kvinnesyn som en gjennomsnitts konemishandler.

Annonse

Har du et problem med kvinner? Føler du deg truet eller noe? Jeg fatter ikke at jentene henger rundt deg som fluer rundt en kuruke. Det virker som du har et kvinnesyn som en gjennomsnitts konemishandler.

Jeg slår ikke kvinner med mindre de f.eks. søler saft i sofaen.

I alle dager, er alle horer gift?

Da sitter det isåfall mange ulykkelige ektemenn rundt omkring...

Dette begrepet betyr for meg ei veldig løsaktig jente.....

Noen sier "det samme som hore", det er jeg ikke enig i.

Såvidt jeg vet er ei hore en som tar betalt for sexuelle tjenester.

Missbrukt så det monner altså.

Og "sklie" kaller man ikke noen på spøk, med mindre man vil risikere å "plukke Blåklokker"

:)

Og "sklie" kaller man ikke noen på spøk, med mindre man vil risikere å "plukke Blåklokker"

Hei Rubia,

Du skriver: "Og "sklie" kaller man ikke noen på spøk,"

Jeg vil påstå at det kaller man ikke noen, uansett. Punktum. :-)

Med vennlig hilsen

Det er _like ille_ å bli kalt hore og sklie, men det betyr ikke det samme :-)

Mener

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...