Gå til innhold

Penger fra lånekassen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var visst i juni og juli man ikke får penger, fant ved intens leting... ;-)

Hvordan skal man greie å betale regningene i juni da? Jeg studerer til den 10 juni, og rekker ikke å tjene noen sommerjobbpenger før jeg skal betale husleie...*grrr*

Det var visst i juni og juli man ikke får penger, fant ved intens leting... ;-)

Hvordan skal man greie å betale regningene i juni da? Jeg studerer til den 10 juni, og rekker ikke å tjene noen sommerjobbpenger før jeg skal betale husleie...*grrr*

Enten sparer du litt hver mnd så du får dekket sommeren, finner deg en jobb, oppsøker sosialkontoret i sommerferiene, eller sier opp hybel og flytter hjem til mamma og pappa 2 mnd hvert år.

Enten sparer du litt hver mnd så du får dekket sommeren, finner deg en jobb, oppsøker sosialkontoret i sommerferiene, eller sier opp hybel og flytter hjem til mamma og pappa 2 mnd hvert år.

Jeg har kjøpt leilighet jeg, ikke lett å si opp...

Må nok finne meg en ekstrajobb ja...

Annonse

fy faen, bare vent til du skal betale tilbake du, da innser du at lånekassen er kjiipere enn noen gang...

møkkaselskap, de skulle gitt oss penger, ikke lånt de ut...

Ja, jeg er en smule klar over det...DET blir sure penger det!

Men de må til om man skal få seg en ok jobb senere...*sukk*

Gjest lis@bet

fy faen, bare vent til du skal betale tilbake du, da innser du at lånekassen er kjiipere enn noen gang...

møkkaselskap, de skulle gitt oss penger, ikke lånt de ut...

Jepp, oppunder 6000 kr 4 ganger i året på meg. Frem til år 2022.

*Fører opp havregryn på handlelista*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...