Gå til innhold

Riktig pris på hyller og speil ??

Anbefalte innlegg

Nå trenger jeg litt hjelp her ......

Skal få laget noen hyller - 3 stk - og et speil med en liten hylle nederst/foran - i 6 mm speil .

Disse blir laget etter mål - ferdig montert med beslag og div.

Hva er riktig pris?????

Jeg har fått et anbud men moro å se hva dere forh. foreslår før jeg røper det .....

Jeg har no clue hva dette koster sånn generelt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/85188-riktig-pris-p%C3%A5-hyller-og-speil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Ikke hold oss på pinebenken.. Det var driit dyrt ja,, 3800?

Drar du på OBS eller IKEA istedet?? :)

4000 innkl. moms.

Jeg får ikke hyller som passer akkurat på Ikea - de skal passe inn i et 'hulrom'.

Men jeg tror jeg skal ringe litt rundt til andre glassmestre for å sjekke pris - så kan jeg enten prute eller bytte til noen andre.

Nå er han her klar til å begynne imorgen da .... har litt lyst på et speil snart. Dessuten har jeg betalt så mye for dette badet at noen tusen fra eller til merker jeg knapt ..... hehe

Dessverre, jeg hadde glemt å ta med kjøretillegg :-)

Anbudet var sikkert på ca. kr. 2.500,- ??

(det koster å væra kvinne...:-)

ta i litt mer ... ca . 1500 kr til.

Legger han på 2000 bare fordi han garantert vet at jeg ikke har peiling?

Ikke var han spes. kjekk heller - så det er ikke noe must å få han tilbake.

4000 innkl. moms.

Jeg får ikke hyller som passer akkurat på Ikea - de skal passe inn i et 'hulrom'.

Men jeg tror jeg skal ringe litt rundt til andre glassmestre for å sjekke pris - så kan jeg enten prute eller bytte til noen andre.

Nå er han her klar til å begynne imorgen da .... har litt lyst på et speil snart. Dessuten har jeg betalt så mye for dette badet at noen tusen fra eller til merker jeg knapt ..... hehe

næsj, du er nok ei jente med penger på bok du.. :)

Vanlig 2mm bildeglass koster kr.500,- pr.kvm., da er det ikke rart at det blir dyrt med 5mm (eller 7mm) glass.

næsj, du er nok ei jente med penger på bok du.. :)

Vanlig 2mm bildeglass koster kr.500,- pr.kvm., da er det ikke rart at det blir dyrt med 5mm (eller 7mm) glass.

Jeg skal ha 6 mm . 3 stk hyller 110x18 cm , speil ca. 60x90 cm , med hyllekant.

Jeg er ing. men jeg fixer ikke å regne dette.

Annonse

ta i litt mer ... ca . 1500 kr til.

Legger han på 2000 bare fordi han garantert vet at jeg ikke har peiling?

Ikke var han spes. kjekk heller - så det er ikke noe must å få han tilbake.

Oj, det var dyrt! Jeg aner ikke så mye om priser på slikt, men jeg kan tippe at monteringen utgjør en stor del av prisen. Det burde i alle fall komme en kjekk montør for den summen.

Du burde elge deg inn på et mannfolk som kan gjøre slike småarbeider for deg gratis :-)

Oj, det var dyrt! Jeg aner ikke så mye om priser på slikt, men jeg kan tippe at monteringen utgjør en stor del av prisen. Det burde i alle fall komme en kjekk montør for den summen.

Du burde elge deg inn på et mannfolk som kan gjøre slike småarbeider for deg gratis :-)

Ja - der er du inne på noe. Jeg har som regel gått etter de med masse penger - lederstilling og masse makt og greier - istedenfor å gå etter det jeg faktisk har bruk for,

Dette burde du ha sagt fra om før !!!!! :-)

Ja - der er du inne på noe. Jeg har som regel gått etter de med masse penger - lederstilling og masse makt og greier - istedenfor å gå etter det jeg faktisk har bruk for,

Dette burde du ha sagt fra om før !!!!! :-)

Du må bli mer taktisk og kynisk, jente! Før du begynte å renovere badet så skulle du ha sjarmert en håndverker i senk. Etter at arbeidet var gjort, kunne du ha tatt opp igjen jakten på ham med hvite hender:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...