Dorthe Skrevet 9. desember 2002 Skrevet 9. desember 2002 Når jeg har en haug med forskjellige blå resepter og skal hente ut etter jul må jeg betale egenandel for hver eneste resept selv om jeg henter de ut på en gang? Bør jeg få legen til å skrive alle på en resept? Har hentet ut masse nå mens det er gratis, har hatt frikort lenge og ventet med å hente ut blåresepter i fjor til jeg hadde frikort 10 februar. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 17. desember 2002 Skrevet 17. desember 2002 Du betaler egenandel for den samlede summen, ikke for hver enkelt resept. Få like godt legen til å skrive alt på en resept. 0 Siter
Dorthe Skrevet 17. desember 2002 Forfatter Skrevet 17. desember 2002 Du betaler egenandel for den samlede summen, ikke for hver enkelt resept. Få like godt legen til å skrive alt på en resept. Takk. Noen av medisinene mine/utstyret mitt er svært dyrt sikkert 10 000 kr på tre mnd så det er snakk om å betale full egenandel på det meste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.